Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 I mn vnnekretz r d tft å ha mye i 3dmrk scr. Drfor vl jg kjpe mg nye dlr slk at jg får bst scr. r d non av dre zom hr non dlr å slge ell? Jg btlr mgt bra hvs dre vl slge. kn dr hlpe mg å ste op en br pezze ogzå knsje? :wink: :oops: :x :o :-? 8) :smile: Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hviket språk er dette da..? Tror ikke jeg har hørt om ett slikt språk før.. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 hviket språk er dette da..?Tror ikke jeg har hørt om ett slikt språk før.. Grusomt, rett og slett. Jeg forstår faktisk ikke hva vedkommende vil frem til. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 hviket språk er dette da..?Tror ikke jeg har hørt om ett slikt språk før.. ---- D er zmz sprk. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 hviket språk er dette da..?Tror ikke jeg har hørt om ett slikt språk før.. Grusomt, rett og slett. Jeg forstår faktisk ikke hva vedkommende vil frem til. ----- Grzom kn du vre slv dn n00b. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg btlr mgt bra hvs dre vl slge. D kn kjpe mn fr 15k kr. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Stenges pga uforståelig emnefelt samt heller uforståelig innhold på teksten. Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg