Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg har lget en zkikli rå cz md. D r et lian li kabizz zom er krftg mdifzert md neon lz og d hle. Blder kmr znart. 8) :-? :o :x :wink: :smile: Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg har lget en zkikli rå cz md. D r et lian li kabizz zom er krftg mdifzert md neon lz og d hle. Blder kmr znart. omfg u må lre dg å skrve nrmalt... oversatt: herrgud, du må lære deg å skrive normalt Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 jg bre zkrvr zmz zpråk hr hrt d zkl vre tft. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 vl fr fean dt r ike tft, zzzzzzå drt i dt... = Vel for fean, det er ikke tøft, så drit i det.... Bajtehwej, du kan godt poste NÅR du har bilder, og ikke før... unødvendig å brife om "den store case-modden" når folk ikke får sett på den... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Noe sier meg at dette er et forsøk på å være morsom. Vel, for min egen del så synes jeg det feilet... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Oppfordrer alle til å slutte å svare på useriøse innlegg/zmz språket. Kuktryne: Skift nick og slutt med dine barnsligheter. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Oppfordrer alle til å slutte å svare på useriøse innlegg/zmz språket.Kuktryne: Skift nick og slutt med dine barnsligheter. -------- Hvlke brnslhter? Jg må d få skrve sm jg slv vl. Tsk altså!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dette er et norsk forum, her snakker vi norsk og ikke SMS språk, og du skal få gratis ferie pga flaming av andre brukere Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Dette er et norsk forum, her snakker vi norsk og ikke SMS språk, og du skal få gratis ferie pga flaming av andre brukere Hehe, jeg overprøver denne Mr.Ueland. Kuktryne er utestengt permanent. Også grunnet andre tråder her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg