Gå til innhold

Alle med Ericsson t68i, se her!

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny Sony Ericsson T68i på telebutikken her i området...så til det relevante :)

Jeg merket at når jeg trykte på "Yes" "No" og "navigeringsknappen" så forandret displayet farge, akkurat som om du trykker på en lcd skjerm. Det samme skjedde om jeg så vidt er borti ramma rundt displayet.

Sende den selvfølgelig inn til reperasjon og ville ha dette reparert (vet at den ikke var sånn da jeg kjøpte den).

Fikk den så tilbake igår. De hadde da byttet display og "testet OK mot annen t68i".

Så kommer saken. Den er akkurat som før jeg leverte den inn, dvs skjermen bytter farge.

Stikker selvfølgelig opp til butikken og spør om hva dette er for noe :shrug: . Han i butikken skjønte heller ikke hvorfor dette ikke var reparert...så han ringer verkstedet og spør. Der får han til svar at "t68i forandrer farge på displayet når du trykker på disse knappene".

Hvis dette er tilfellet, så hvorfor i helv*** har de da BYTTA display om dette er normalt? :grumpy: og deretter sagt at "testet OK" hvis den da var ok fra før? :shrug:

Kan dere som har denne telefonen bekrefte/avkrefte at deres telefon forandrer farger i displayet?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg trodde..en kamerat av meg har en t68, den skifter heller ikke farger.

Jeg nekter å gi meg på dette..hehe, enten skal de fikse den, gi meg ny eller penga tilbake!

Sleipe folk, hadde dette vært en "vanlig" person som ikke hadde så veldig mye peiling (ikke at jeg har peiling, men jeg gir meg ikke) så hadde han godtatt det hvis et verksted sa det. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...