anbar Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Om du opplever at droiden din (2.1) ikke lenger klarer å oppdatere gmail/kontakter/kalender så har jeg nå funnet en enklere løsning enn factory reset. Dette har nå skjedd med meg en del ganger og har vært litt irriterende, uvisst hva som forårsaker dette, men antar at det er en feil som kommer av kontaktlagring eller når man skriver inn 1xxxx pin når onecall kunder er i utlandet. På nettet har jeg sett flere som har hatt dette problemet og mange har anbefalt factory reset, noe mye enklere er jackal424(XDA-dev) quick fix. 1) menu -> settings -> accounts & sync - click on a sync account and disable individual syncs: contacts, gmail, calendar - repeat for all accounts 2) Same location as step 1 -disable auto-sync - then disalbe background data. 3) menu -> settings -> applications - click on gmail app - clear cache - clear data 4) same location as step 3 - click on gmail storage - clear data 5) Restart phone 6) re-activate sync functions in backwards order of disabling them: - enable background data. - enable autosync - enable individual sync items for each account jeg antar at jeg ikke er den eneste som kan trenge dette tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå