Gå til innhold

CS: Source i ettertid

28 stemmer

1. 1. Er du fortsatt aktiv den dag idag?

• Ja
      12
    • Nei
      10
    • Delvis
      6

Anbefalte innlegg

Hvordan er det nå, en god stund etter oppdateringen? Har antall spillere gått veldig mye ned, og hvordan er det med norske og andre servere?

Selv slutta jeg noen uker etter oppdateringen ettersom jeg mista interessen og lysten. Har prøvd meg igjen et par ganger, men blir ikke fanget av den samme lysten jeg fikk før.

Merker nedgang i antall innlegg i counter-strike delen her på forumet også. Så, noen andre som deler samme synspunkt som meg?

Tenkte jeg skulle få litt oppdatering på dagens status av spillet jeg har brukt xxx antall timer på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Er fortsatt aktiv, men rager mere enn jeg gjorde før. Litt av grunnen til det er at man blir drept flere ganger rundt hjørner osv. Hitboxen har blitt 3 ganger verre enn det den var før oppdateringen. Jævla irriterende, men er dessverre ikke noe man får gjort med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller enda CS:S, men aktiviteten er lav. Kan ha noe med at jeg spiller lite for tiden. Sluttet å spille en stund når oppdateringen kom, men fikset litt på instillinger og slikt og da ble det brukbart. Noen andre som merker at det er noe galt med hitboxen ? Synes den har blitt mere urealistisk i forhold til det den en gang var.

Lenke til kommentar

Så det er med andre ord forsatt en del gode norske servere. Tror jeg må prøve å spille litt ikveld, og får håpe jeg ikke rager for fort.

Om hitboxen er dårlig, hva mener du en skal gjøre, hans2k? mtp. interp.

Lenke til kommentar

cl_cmdrate "101"

cl_interp "0"

cl_interp_ratio "1"

cl_interp_all "0"

cl_interp_npcs "0"

cl_wpn_sway_interp "0"

cl_lagcompensation "1"

cl_pred_optimize "2"

cl_predictweapons "1"

cl_predict "1"

cl_smooth "0"

cl_smoothtime "0"

cl_updaterate "101"

rate "50000"

Dette er det jeg bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...