Gå til innhold

SE T610 vs. ?????

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg T610, og jeg ser det er mye positivt snakk om den her, men hvordan er radioen til ericsson,hvordan er kamerart, skjermen, osv..? Har den noen konkurenter?(Nokia/Siemens) Er den lett i menyene(har S55,har hatt 3330 og T68i)? Og sist men ikke minst er den verd det den koster?

mhv lf :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort oppsummering:

Ålreit kamera, men ikke så bra oppløsning.

Veldig bra meny, enkel og grei (den beste jeg har brukt ihvertfall)

Den er absolutt verdt hva den koster (ca. 3400 kr), den gir meget mye for penga.

Skjermen er ålreit. Den er ikke særlig bra i sterkt sollys, men man ser hva som er på den :) I mørket er den veldig fin.

Jeg tror jeg ville si at rival nr1 er nokia7250. Den er ca. 900 kr dyrere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva med Samsung V-200 da? Har ikke den både bedre skjerm og bedre lyd? Men maskinvare osv. vet jeg ikke så mye om.

Samsung er best på både skjerm og lyd, ingen tvil om det. Hvis det er de to viktigste tingene så er kanskje V200 mobilen for deg. Men det skal sies at T610 så absolutt ikke er dårlig på de to tingene. Dessuten får du bluetooth, flere ganger bedre standbytid og den heftige SonyEricsson logoen for å nevne noe :)

Leser du testen om V200 her på amobil, vil du fort oppdage ting som holder deg borte fra ett eventuelt kjøp. Merkelig infrarød og idiotisk sms for å nevne noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...