Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 vel, hva med at begge brukernavnene inneholder ordet "k u k", "begge brukerne" er relativt ferske på forumet, samt at "kukmo"-delen av deg klikker i vinkel på grunn av et utropstegn, men ikke på over-the-top sms-språk? edit: f0rbanna sensur Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 kukmo og kuktryne er vel en og samme person som er her for å lage kvalm, posten burde stenges og "begge" utestenges" . Ike akrat sjkk at d r fra nrlnd. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 vel, hva med at begge brukernavnene inneholder ordet "kjepp", "begge brukerne" er relativt ferske på forumet, samt at "kukmo"-delen av deg klikker i vinkel på grunn av et utropstegn, men ikke på over-the-top sms-språk? Vel, hva med at du beviser din påstand? Ikke det, nei? Tenkte jeg det ikke. At jeg ikke "klikker" (ørliten overdrivelse, nei?) på "over-the-top-sms-språk" er grunnet at jeg faktisk ikke ser noe håp for denne fyren. Forresten: Om en tulling registrerer seg som "psilokybe", vil det dermed si at det er deg? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Synes egentlig denne tråden skulle vært stengt for lenge siden jeg, hvor er moderatorene når man trenger dem? Skal ikke uttale meg hva jeg synes om hele diskusjonen men men.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Moderator er kontaktet,vil tro de finner ut om dette er samme person. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 At denne tråden ikke er stenget er bare flaks ! Han som starta denne tråden har lagt ut en til og den ble stengt ganske fort :http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?topic=130523&forum=12 Tar nok ikke så alt for lang tid før vi er kvitt denne tråden også. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Moderator er kontaktet,vil tro de finner ut om dette er samme person. Jeg forventer en uforbeholden unnskyldning når dette er motbevist. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Hvem har "driti seg ut", og hvorfor? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Hvem har "driti seg ut", og hvorfor? Å gid, følte du deg truffet? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Hvem har "driti seg ut", og hvorfor? Å gid, følte du deg truffet? Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Kan du svare på spørsmålene, for én gangs skyld? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Hvem har "driti seg ut", og hvorfor? Å gid, følte du deg truffet? Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?<snip> Det du sa... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jøss, holder dere enda på? Jeg er nesten litt imponert over hvor lenge det går an å drite seg ut og holde ei stram maske! Hvem har "driti seg ut", og hvorfor? Å gid, følte du deg truffet? Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?<snip> Det du sa... Vi prøver igjen: Kan du for én gangs skyld svare på spørsmålene? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Og JEG prøver igjen: Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Kom med noen gode argumenter på hvorfor jeg skulle svare på spørsmålene dine... Å nei, det glemte jeg , du bruker jo ikke argumenter, fordi du føler deg hevet over det. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Og JEG prøver igjen: Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Kom med noen gode argumenter på hvorfor jeg skulle svare på spørsmålene dine... Å nei, det glemte jeg , du bruker jo ikke argumenter, fordi du føler deg hevet over det. Jeg har, som du tydeligvis ikke har fått med deg, allerede dokumentert mine påstander. Siden du tydeligvis har vanskeligheter med å finne dette, ber jeg deg gape opp, for her kommer teskjeen: Les over, der en person oppgir en link. Les matriellet som kommer frem når du klikker på linken, og du vil se at jeg har rett. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det er da ikke så skrekkelig vanskelig å forstå, kukmo/tryne-person. siden du var den eneste som svarte på det spørsmålet, regner folk med at du følte deg truffet av det utsagnet. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det er da ikke så skrekkelig vanskelig å forstå, kukmo/tryne-person. siden du var den eneste som svarte på det spørsmålet, regner folk med at du følte deg truffet av det utsagnet. OK, så når man svarer på et spørsmål, er det automatisk rettet mot kun deg selv? Smarte argumenter du kommer med. Hvordan kan du vite etter fem minutter at det kun er jeg som svarer på spørsmålet, forresten? Du lekker som en sil. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det er da ikke så skrekkelig vanskelig å forstå, kukmo/tryne-person. siden du var den eneste som svarte på det spørsmålet, regner folk med at du følte deg truffet av det utsagnet. Bingo, gi mannen en sigar. Fint at noen er litt oppvakte her. :wink: Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Og JEG prøver igjen: Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det? Kom med noen gode argumenter på hvorfor jeg skulle svare på spørsmålene dine... Å nei, det glemte jeg , du bruker jo ikke argumenter, fordi du føler deg hevet over det. Jeg har, som du tydeligvis ikke har fått med deg, allerede dokumentert mine påstander. Siden du tydeligvis har vanskeligheter med å finne dette, ber jeg deg gape opp, for her kommer teskjeen: Les over, der en person oppgir en link. Les matriellet som kommer frem når du klikker på linken, og du vil se at jeg har rett. Har lest linken jeg, og jeg ser at du har feil. Bruken av utropstegn kontra punktumer er en vurderingssak hver enkelt gjør når han poster. Ingen andre enn du har påstått at det var feil å bruke utropstegn der. Og derfor har du rett? Javelja... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 det er da ikke så skrekkelig vanskelig å forstå, kukmo/tryne-person. siden du var den eneste som svarte på det spørsmålet, regner folk med at du følte deg truffet av det utsagnet. Bingo, gi mannen en sigar. Fint at noen er litt oppvakte her. :wink: Haha. Klassisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg