Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 *få litt mer grunn til å snekre sammen den :hjerneskadde ungdommer:-smileyen sin* Får jeg være med? Tror seriøst vi trenger å vote inn noen nye smileys her på forumet, din tror jeg glatt går inn som en av de mest brukte hvis vedtatt. :wink: Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Anbefaler at denne tråden stenges, Kuktryne og KukMo gjør alt for å drite ut andre, men resultatet er at de driter ut seg selv i stedet. Moderatorer kom på banen, jeg melder meg ut av dette her. Hva behager? Hva i alle dager har jeg gjort galt? Jeg svarer på tiltale. Er det jeg som har oppfordret andre debattanter til å begå selvmord? Det er ikke én person som har kommet med et godt motargument, så å si at jeg har "driti meg ut" er vel litt malplassert. Du gir ikke akkurat inntrykk av å være så altfor seriøs du heller. Du begrunner ikke hvorfor utropstegnene er malplasserte, du påstår at meningen hans er "feil" , noe som er helt absurd (fordi en mening er en mening, ingenting annet) og alt du gjør er å fyre oppunder. Tror du har det svært morsomt der du sitter og provoserer, og jeg kan vel ikke klandre deg for å ha det litt gøy i hverdagen, MEN... prøv å unngå og gjøre det på andres bekostning. Bli voksen. Takk. Nei, jeg begrunner ikke, helt korrekt. Jeg vet nemlig at jeg har rett. Har de som påstår at jeg ikke har rett begrunnet noe? Nei. Videre er det ikke noe problem for meg å si at "din mening er feil", når vedkommende skriver noe som er feil. Mulig dette er absurd i dine øyne, men jeg ser ikke på internettforum som noe gravalvorlig, derfor tar jeg det meste med en klype salt. Godt mulig at du finner meg provoserende, men å påstå at det går utover andre blir for dumt. Du har ikke nevnt "episoden" der jeg blir oppfordret til å begå selvmord med et eneste ord, noe som jeg ser på som svært "mer alvorlig" enn å kommentere en som knuser noen vinduer. "Bli voksen. Takk". Hold deg for god til slikt drittprat. Du har ikke noe grunnlag for å påstå noe som helst om min alder. For alt du vet kan jeg være din far, lille venn. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Mine damer og herrer, velkommen til atter en meningsløs flametråd... Ler godt når jeg ser tilbake på hva som startet det hele. ' KukMo; Spar meg. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Mine damer og herrer, velkommen til atter en meningsløs flametråd... Ler godt når jeg ser tilbake på hva som startet det hele. ' KukMo; Spar meg. ------- Nk et usklig argmnt. D r hlt tydli at d tapr dnne dskusjnen. Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du gir ikke akkurat inntrykk av å være så altfor seriøs du heller. Ville bare nevne at man ikke gir inntrykk av noe. Man gir uttrykk for noe. Inntrykk får man. 8) Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Du gir ikke akkurat inntrykk av å være så altfor seriøs du heller. Ville bare nevne at man ikke gir inntrykk av noe. Man gir uttrykk for noe. Inntrykk får man. 8) Blir vel rett hvis man sier at vedkommende gir MEG inntrykk av at osvosv? Usikker though, takk for korrigering... :wink: Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 [quote name="KukMo" Nei' date=' jeg begrunner ikke, helt korrekt. Jeg vet nemlig at jeg har rett. Har de som påstår at jeg ikke har rett begrunnet noe? Nei. Videre er det ikke noe problem for meg å si at "din mening er feil", når vedkommende skriver noe som er feil. Mulig dette er absurd i dine øyne, men jeg ser ikke på internettforum som noe gravalvorlig, derfor tar jeg det meste med en klype salt. [/quote] Sjekk denne linken. Her står det ganske greit når utropstegn kan brukes. Da burde det lenger ikke være noen tvil om at du tar feil. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 [quote name="KukMo"Nei' date=' jeg begrunner ikke, helt korrekt. Jeg vet nemlig at jeg har rett. Har de som påstår at jeg ikke har rett begrunnet noe? Nei. Videre er det ikke noe problem for meg å si at "din mening er feil", når vedkommende skriver noe som er feil. Mulig dette er absurd i dine øyne, men jeg ser ikke på internettforum som noe gravalvorlig, derfor tar jeg det meste med en klype salt. [/quote] Sjekk denne linken. Her står det ganske greit når utropstegn kan brukes. Da burde det lenger ikke være noen tvil om at du tar feil. Det står jo at jeg har rett. Jeg siterer: "Av og til kan det passe bedre med punktum enn med utropstegn etter en oppfordring". Å bruke en side som skriver "Når du prater, legger du inn naturlige pauser. Det er nødvendig for at meninga i det du uttaler deg om, skal komme tydelig fram" som fasit på hva som er rett eller galt er vel ikke akkurat "skuddsikkert". Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Lenke til kommentar
N$$ Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Å pliz en eller annen moderator fjern han karen her http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130513&forum=15 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130514&forum=14 Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Du har ikke begrunnet noe, har du? Du må feie for egen dør, lille venn. Kom med et argument, så skal jeg gi deg diskusjon. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Å pliz en eller annen moderator fjern han karen her http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130513&forum=15 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130514&forum=14 Nå er jeg spent, "N$$": På hvilket grunnlag vil du ha "Kuktryne" fjernet? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Du har ikke begrunnet noe, har du? Du må feie for egen dør, lille venn. Kom med et argument, så skal jeg gi deg diskusjon. Fei for din egen dør først gamle far, så skal jeg parkere kosten min i bøttekottet og ta sakene mine og gå... Begynner å bli rimelig lei av arrogansen og den nedlatende holdningen din. Fint at du vet å ha det morsomt iallefall. Edit: Og forøvrig er det du som slenger ut påstander som trenger argumenter her, ikke meg... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Du har ikke begrunnet noe, har du? Du må feie for egen dør, lille venn. Kom med et argument, så skal jeg gi deg diskusjon. Fei for din egen dør først gamle far, så skal jeg parkere kosten min i bøttekottet og ta sakene mine og gå... Begynner å bli rimelig lei av arrogansen og den nedlatende holdningen din. Fint at du vet å ha det morsomt iallefall. Nok et innlegg uten et snev av argumenter. Kan du eller kan du ikke gi meg noen argumenter? Arrogant, jeg? Hvorfor det? Hvorfor ber du meg feie for egen dør? Har jeg sagt noe selvmotsigende? Ser du har redigert, så da får vel jeg gjøre det også: "Edit: Og forøvrig er det du som slenger ut påstander som trenger argumenter her, ikke meg..." Neida. Det er ikke du som blant annet ber meg vokse opp. Hvordan kan du påstå noe om min alder, egentlig? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Du har ikke begrunnet noe, har du? Du må feie for egen dør, lille venn. Kom med et argument, så skal jeg gi deg diskusjon. Fei for din egen dør først gamle far, så skal jeg parkere kosten min i bøttekottet og ta sakene mine og gå... Begynner å bli rimelig lei av arrogansen og den nedlatende holdningen din. Fint at du vet å ha det morsomt iallefall. Nok et innlegg uten et snev av argumenter. Kan du eller kan du ikke gi meg noen argumenter? Arrogant, jeg? Hvorfor det? Hvorfor ber du meg feie for egen dør? Har jeg sagt noe selvmotsigende? Ser du har redigert, så da får vel jeg gjøre det også: "Edit: Og forøvrig er det du som slenger ut påstander som trenger argumenter her, ikke meg..." Neida. Det er ikke du som blant annet ber meg vokse opp. Hvordan kan du påstå noe om min alder, egentlig? Argumenter: Arrogant å kalle noen "liten venn" uten å vite hvem vedkommende er i det hele og store. For alt du vet kan jeg være 2.10 , 200kilo og 54 år gammel. Jeg sa aldri noe om alderen din, det finnes barnslige folk på over 40 også. Du startet denne diskusjonen ved å flame stakkaren som oppfordret Kuktryne om å følge retningslinjene, bevisbyrden ligger på DEG. Forøvrig pakker jeg isdn-kortet mitt og logger av, for nå er jeg lei av å le av deg. Ha en hyggelig dag. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Å pliz en eller annen moderator fjern han karen her http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130513&forum=15 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...130514&forum=14 ------- Hvfr vl du ha mg fjrnt? Hr jg gjrt dg no glt? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo; Spar meg. Er dette det beste svaret du klarer å komme med? Næh, men jeg orker ikke "diskutere" med en person som med vilje ikke argumenterer for sine meninger og i tillegg er arrogant. Den gleden får du ikke av meg... Edit: Forsåvidt også en ting å diskutere om... Er nesten litt flau over at jeg lar meg provosere her. Du har ikke begrunnet noe, har du? Du må feie for egen dør, lille venn. Kom med et argument, så skal jeg gi deg diskusjon. Fei for din egen dør først gamle far, så skal jeg parkere kosten min i bøttekottet og ta sakene mine og gå... Begynner å bli rimelig lei av arrogansen og den nedlatende holdningen din. Fint at du vet å ha det morsomt iallefall. Nok et innlegg uten et snev av argumenter. Kan du eller kan du ikke gi meg noen argumenter? Arrogant, jeg? Hvorfor det? Hvorfor ber du meg feie for egen dør? Har jeg sagt noe selvmotsigende? Ser du har redigert, så da får vel jeg gjøre det også: "Edit: Og forøvrig er det du som slenger ut påstander som trenger argumenter her, ikke meg..." Neida. Det er ikke du som blant annet ber meg vokse opp. Hvordan kan du påstå noe om min alder, egentlig? Argumenter: Arrogant å kalle noen "liten venn" uten å vite hvem vedkommende er i det hele og store. For alt du vet kan jeg være 2.10 , 200kilo og 54 år gammel. Jeg sa aldri noe om alderen din, det finnes barnslige folk på over 40 også. Du startet denne diskusjonen ved å flame stakkaren som oppfordret Kuktryne om å følge retningslinjene, bevisbyrden ligger på DEG. Forøvrig pakker jeg isdn-kortet mitt og logger av, for nå er jeg lei av å le av deg. Ha en hyggelig dag. OK, så det å be noen vokse opp uten å vite hvem vedkommende er, er ikke arrogant? Nå aner jeg ikke hva "å flame" er, men jeg kommenterte kun vittigheten i at en person som retter skrivefeil til en annen gjør dette MED skrivefeil, som videre er begrunnet og dokumentert lenger ned i tråden. At du ble såret og lei deg for dette beklager jeg. God aften til deg og, lille venn. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 kukmo og kuktryne er vel en og samme person som er her for å lage kvalm, posten burde stenges og "begge" utestenges" . Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 kukmo og kuktryne er vel en og samme person som er her for å lage kvalm, posten burde stenges og "begge" utestenges" . Kan du dokumentere dette? Spør moderatorene før du slenger ut ubegrunnede, syltynne påstander. Kan du vise meg hvor jeg har kommet med "kvalm"? Jeg minner igjen om at jeg kun har svart på tiltale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg