Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Lenke til kommentar
It's me Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=110171 Les og lær! Lær deg norsk også er du snill! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=110171 Les og lær! Lær deg norsk også er du snill! Lær deg norsk før du belærer noen. Utropstegn har ikke noe i de setningene å gjøre. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=110171 Les og lær! Lær deg norsk også er du snill! Lær deg norsk før du belærer noen. Utropstegn har ikke noe i de setningene å gjøre. Utropstegn kan brukes for å oppfordre noen, og det er vel det som er gjort her. Så etter min mening så er tegnsettingen til "It's me" riktig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Lær deg norsk før du belærer noen. Utropstegn har ikke noe i de setningene å gjøre. hvor hører egentlig utropstegn hjemme, da? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=110171 Les og lær! Lær deg norsk også er du snill! Lær deg norsk før du belærer noen. Utropstegn har ikke noe i de setningene å gjøre. Utropstegn kan brukes for å oppfordre noen, og det er vel det som er gjort her. Så etter min mening så er tegnsettingen til "It's me" riktig. Din mening er feil. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Lær deg norsk før du belærer noen. Utropstegn har ikke noe i de setningene å gjøre. hvor hører egentlig utropstegn hjemme, da? I hvert fall ikke i de setningene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 *få litt mer grunn til å snekre sammen den :hjerneskadde ungdommer:-smileyen sin* Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Skjønner ikke helt vitsen med å kutte ut alle vokalene i språket, i allefall ikke når en har qwerty tastatur. Det ser rett og slett idiotisk ut. Folk som skriver med sånn idiotisk "fjortissmsspråk" har jeg rett og slett ikke respekt for. Kan i farta nevne at det var romerne som startet å skrive uten vokaler, så det er langt i fra noe nytt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kan vi ikke heller gå løs på han som starter tråden? Det språket er jo rett og slett elendig. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 *få litt mer grunn til å snekre sammen den :hjerneskadde ungdommer:-smileyen sin* Tøft. Meget tøft. Omfatter denne også bruken av ordet "spitzy"? Legg også merke til at du ikke har kommet med et eneste fornuftig motargument. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo: Hadde jeg vært like latterlig som deg ville jeg tatt sats og hoppa framfor en lastebil i fart. Hvor tok du doktorgraden din i Norsk foresten? Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Din mening er feil. Din holdning er skremmende. (Pga argumentasjonsoppbyggning og instilling til diskusjonen) Tilbake til topic: Anbefaler å lese nybegynnerguiden. Let i forum - skaff deg kunnskap. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 KukMo: Hadde jeg vært like latterlig som deg ville jeg tatt sats og hoppa framfor en lastebil i fart. Hvor tok du doktorgraden din i Norsk foresten? Latterlig fordi jeg kommenterer en som kaster stein i glasshus? Utdyp, er du snill. Hvor har jeg påstått at jeg har doktorgrad i norsk? (Nei, skrives ikke med stor N). At du ser på det å kunne skrive korrekt norsk som "doktorgradmatriell" sier vel sitt om ditt nivå, lille venn. Kom igjen, gi meg ditt beste forsøk. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Din mening er feil. Din holdning er skremmende. (Pga argumentasjonsoppbyggning og instilling til diskusjonen) Tilbake til topic: Anbefaler å lese nybegynnerguiden. Let i forum - skaff deg kunnskap. Jeg er skremmende. Lev med det. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jg lrer på hvrdan man klkkr mskina :o :-? Hvrdan skl mn gå frm likzm? Hpr på svr Skjønner ikke helt vitsen med å kutte ut alle vokalene i språket, i allefall ikke når en har qwerty tastatur. Det ser rett og slett idiotisk ut. Folk som skriver med sånn idiotisk "fjortissmsspråk" har jeg rett og slett ikke respekt for. Kan i farta nevne at det var romerne som startet å skrive uten vokaler, så det er langt i fra noe nytt. ------ Du m jo vre hlt dm sidn du ike sjønr at d r tft!!!!! Dn jvla n00b!!! :oops: Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Anbefaler at denne tråden stenges, Kuktryne og KukMo gjør alt for å drite ut andre, men resultatet er at de driter ut seg selv i stedet. Moderatorer kom på banen, jeg melder meg ut av dette her. Lenke til kommentar
Kuktryne Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Anbefaler at denne tråden stenges, Kuktryne og KukMo gjør alt for å drite ut andre, men resultatet er at de driter ut seg selv i stedet. Moderatorer kom på banen, jeg melder meg ut av dette her. ------- Hvrfr mnr du d? Jg må d få skrve sm jeg vl. Kn d knske si hvrdn jg drtr mg ut? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Anbefaler at denne tråden stenges, Kuktryne og KukMo gjør alt for å drite ut andre, men resultatet er at de driter ut seg selv i stedet. Moderatorer kom på banen, jeg melder meg ut av dette her. Hva behager? Hva i alle dager har jeg gjort galt? Jeg svarer på tiltale. Er det jeg som har oppfordret andre debattanter til å begå selvmord? Det er ikke én person som har kommet med et godt motargument, så å si at jeg har "driti meg ut" er vel litt malplassert. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Anbefaler at denne tråden stenges, Kuktryne og KukMo gjør alt for å drite ut andre, men resultatet er at de driter ut seg selv i stedet. Moderatorer kom på banen, jeg melder meg ut av dette her. Hva behager? Hva i alle dager har jeg gjort galt? Jeg svarer på tiltale. Er det jeg som har oppfordret andre debattanter til å begå selvmord? Det er ikke én person som har kommet med et godt motargument, så å si at jeg har "driti meg ut" er vel litt malplassert. Du gir ikke akkurat inntrykk av å være så altfor seriøs du heller. Du begrunner ikke hvorfor utropstegnene er malplasserte, du påstår at meningen hans er "feil" , noe som er helt absurd (fordi en mening er en mening, ingenting annet) og alt du gjør er å fyre oppunder. Tror du har det svært morsomt der du sitter og provoserer, og jeg kan vel ikke klandre deg for å ha det litt gøy i hverdagen, MEN... prøv å unngå og gjøre det på andres bekostning. Bli voksen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg