kitbay2000 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 heisann.. jeg har et Qtec kabinett, (miditower), dette gir en dårlig kjøling synes jeg, og er nå igang med å modifisere litt.. Knabba 2 vifter fra gamle PowerS jeg hadde. og har tenkt å sette inn de. Men det jeg lurer på er.. hvor skal jeg sette viftene ??? 2 nede på siden av kabinettet som blåser ut? 1 nede som blåser inn og oppe som blåser ut ?? Hvordan skal jeg det for at det blir mest mulig kjøling inne i maskina ?? Og en ting til... finnes det sånne adaptere jeg kan sette på de vanlige strømkablene slik at jeg slipper ¨klippe og ordne med kontaktene på viftene. De er jo sånn "prossessor vifte aktig" hehe.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 uansett hva du gjør og hvor du plasserer dem så la for guds skyld den som blåser inn være nederst... you know, varm luft stiger, kald luft synker?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Sånne "adapterer" får du kjøpt på www.microplex.no Det er Y-splittara, men eg vil tru det er 3-pin kontakt på dei.. (går jo an å sjå etter, men.. eg gaddakje. U can do it 8) ) Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Skjær et hull i toppen av kabinettet og sett inn en stillegående vifte..... Gradene vil synke drastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå