Frank James Lampard jr. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei Jeg har fundert på det her i mange måneder nå... min situasjon er slik; Jeg går nå VG3 siste året studiespesialisering. Jeg strøk i spansk skriftlig våren VG2 og glemte å melde meg opp nå før jul, altså høst. Så nå er det snart vår igjen og tid for eksamener.. Og rådgiveren sier til meg at jeg må ta BÅDE muntlig og skriftlig spansk siden jeg ikke meldte meg opp til høst nå som var... Stemmer dette? Ble drit redd, og såklart jeg hadde meldt meg opp om jeg hadde visst dette tidligere, men det gjorde jeg da altså ikke, og nå sitter jeg her og risikerer å miste et helt år.. og jeg har asian parents.. bare så det er sagt. Jeg har også muligheten til å ta Punjabi siden det er morsmålet mitt, men de eksamene er ikke før høsten så da MÅ jeg eventuelt vente hvis jeg ville måtte ta det istedet for spansk.. Men jeg er mest usikker på spansk biten.. for jeg vil ha et svar. og det fort. Rådgiveren sier meg ikke en dritt, jeg har vinterferie nå, sendte email til udir, de ba meg sende videre til fylket, jeg sendte videre til fylket, DE SVARTE FAEN MEG ALDRI. så nå sitter jeg her helt lost... jeg må ha svar, må jeg ta både skriftlig OG muntlig eller kan jeg bare ta skriftlig og få vitnemål nå? For hvis jeg må ta både og, da må jeg faen meg starte å lese snart ... Håper inderlig på svar. Redd student. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 bra med svar folkens ... Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 anyone? im in deep shit ... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det er vel uansett for sent å melde seg opp til eksamen nå, så du må vel ta det til høsten uansett? Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Da jeg tok tysk som privatist måtte jeg ihvertfall ta både skriftlig og muntlig ja. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fristen gikk ut 1. februar for å melde seg opp som privatist våren 2011.. og du må nok opp i både muntlig og skriftlig, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå