Green Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei! Har Bluecom sin 400/128 no og er eigentleg veldig nøgd med det dei leverer til meg, men samtidig er eg opptatt av å spare penger. Bindingstida går snart ut og då synest eg det kan vere greit å samanlikne med andre tilbud. Tele2 er jo dei som kjem best ut prismessig/ytelse (sidan eg ikkje kan få Nextgentel... ), men er det nokon som har erfaring frå deirans ADSL? Lenke til kommentar
Green Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ooops, det blei vist ikkje aktuelt. Tele2 kunne ikkje levere til meg likevel Merkelig. Alle andre (alle = Tiscali, Telenor, Bluecom og Symfonika) kan levere, men ikkje Tele2 altså. Då tenkjer eg at eg beheld eg Bluecom videre, dei leverer hvertfall varene, om enn til litt stiv pris! -Green- Lenke til kommentar
Granum Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Merkelig. Jeg trodde Tele2 brukte nettet til Telenor. Jeg har selv 704/128 fra Tele2 og er godt fornøyd. Har ikke hatt noen problemer enda. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Merkelig. Jeg trodde Tele2 brukte nettet til Telenor. Det gjør de men de tilbyr ikke ADSL overalt hvor de andre aktørene gjør det. Kan tenkes det har noe med pris og gjøre. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg sitter på en 1024/256 linje fra Tele2, og den funker helt topp. Vi fikk utstyrer på avtalt dato, og koblet det til noen dager etter "aktiverings dato". Alt fungerte helt topp da. Har god linjehastighet, og linje virker stabil. Har ikke fått testet dette ut skikkelig enda men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå