Gå til innhold

Ingen tilgang til TEMP mappe !?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen "C:\temp" mappe i Windows 7 som i eldre win versjoner.

I Windows 7 er det C:\Brukere\"DinBruker"\AppData\Local\Temp som er din brukers default temp område.

Du må isåfall lage C:\Temp mappen selv manuelt , siden Atheros driver installasjonen forutsetter at den eksisterer og Atheros programmet ikke er tilpasset Windows 7.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Det finnes ingen "C:\temp" mappe i Windows 7 som i eldre win versjoner.

I Windows 7 er det C:\Brukere\"DinBruker"\AppData\Local\Temp som er din brukers default temp område.

Du må isåfall lage C:\Temp mappen selv manuelt , siden Atheros driver installasjonen forutsetter at den eksisterer og Atheros programmet ikke er tilpasset Windows 7.

Umm..Jo?

87390504.png

Lenke til kommentar

Gi isåfall users (brukere) eller din egen bruker fulle rettigheter på c:\temp mappen da.

Det bør gi programmet du kjører under dine kriterier rettigheter til å benytte den og skrive rettigheter i den.

Problemet ditt er at installasjons programmet til atheros ikke har rettigeheter til å opprette denne omtalte filen "devcon.bat" filen i den mappen.Eller så er dialog boksen misvisende ved at en annen type error inntreffer og den viser denne dialogen uansett.

Dessuten devcon.bat greia er vel en XP/Win2003 greie ved benyttelse av devcon.exe, så det høres egentlig ut som driver installasjonen er basert på gml windows versjon og ikke win7/Vista

Lenke til kommentar

Gi isåfall users (brukere) eller din egen bruker fulle rettigheter på c:\temp mappen da.

Det bør gi programmet du kjører under dine kriterier rettigheter til å benytte den og skrive rettigheter i den.

Problemet ditt er at installasjons programmet til atheros ikke har rettigeheter til å opprette denne omtalte filen "devcon.bat" filen i den mappen.Eller så er dialog boksen misvisende ved at en annen type error inntreffer og den viser denne dialogen uansett.

Dessuten devcon.bat greia er vel en XP/Win2003 greie ved benyttelse av devcon.exe, så det høres egentlig ut som driver installasjonen er basert på gml windows versjon og ikke win7/Vista

hvor skal jeg skaffe driver til win 7..pcen min får bluescreen hele tida..og denne drivern kommer til å løse problemet.-.

Lenke til kommentar

så ut som om det funka, trakk på setup alt ble installert, må jg gjøre noe annet? Nå håper jeg jeg ikke får BSOD.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-t8fn5F

Ja. Formater diskene før du installere windows 7. Da slipper du i allefall problemer med skriverettigheter til tidligere mapper på rot...

Lenke til kommentar

Ja. Formater diskene før du installere windows 7. Da slipper du i allefall problemer med skriverettigheter til tidligere mapper på rot...

ehm..hvordan formaterer jeg diskene? Men, jeg vil ikke resette windows igjen :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...