chevelle16 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, jeg vil gjerne få iCal på iphonen min, virker som om mangen har den der fra før av,men det har altså ikke jeg, hvordan får jeg dette til? finner ingen apps for den. Håper noen vet løsningen! Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, jeg vil gjerne få iCal på iphonen min, virker som om mangen har den der fra før av,men det har altså ikke jeg, hvordan får jeg dette til? finner ingen apps for den. Håper noen vet løsningen! http://itunes.apple.com/app/icall-free-voip/id293837001?mt=8 Hjelper dette? Lenke til kommentar
chevelle16 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Det der er jo icall, jeg leter etter ical - med en L. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis det er kalender programmet du tenker på, så ligger det alt på iPhonen din og heter kalender(calendar). Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det der er jo icall, jeg leter etter ical - med en L. Åja, trodde du hadde en skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå