Knife Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) det der var dumt, blame the alcohol! Endret 27. februar 2011 av Knife Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Adrenalinkick av å si at man liker cheeseburger? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Adrenalinkick av å si at man liker cheeseburger? Ikke si, men bare å prøve det Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Å ha tillit til seg selv og bra selvbilde er alltids gøy. Å teste dette er enda gøyere og det er ennå gøyere å kjenne adrenalinet bli sprutet rundt i kroppen. Hva er din selvtilits prøve? Det trenger ikke å være noe du har gjort, men noe du kunne tenkt eller er redd for å prøve. eksempler på dette kan være å løpe inn på mcdonalds når det er stappfult og rope med full hals at du elsker cheesebuger og derreter spørre alle som er der om de liker cheeseburgere og til slutt spørre kassedama om du kunne få en cheeseburger gratis fordi du er så kul. eller gå rundt i byn å skrike "oaaaaahhhhh" hvert 30 sekund. Det der høres mer ut som dårlig selvkontroll enn god selvtillit hvis du spør meg. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg bruker å ha en daglig "selvtillitstest". Når jeg vandrer i byen bruker jeg å strekke armene over hodet, og ta en piruett om jeg vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå