Luringfax Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ser det er mange som lurer på det samme, men ingen får ordentlig svar. Jeg har et vanlig usb headsett. Logitech G5. Hvordan får jeg brukt dette til min Xbox? Jeg er klar over at Microsoft har lagt inn sperrer slik at dette ikke skal være mulig, men det må jo på en eller annen måte gå. Jeg har en 3,5mm jack hodetelefoninngang på min TV. Finnes det noe slikt som USB til minijack adapter? Vil det være mulig når jeg spiller på pc-skjerm og koble lyden gjennom pcen på noe vis? Er det noen som har svar? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Har du tittet på modnet.no ? Trur jeg så noe slikt for en stund tillbake. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Ingenting. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Forstår ikke? Har headsettet du bruker bare usb tilkobling? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Har et Logitech G35 med kun USB. Logitech G35 Jeg har i tillegg ett Roccat Kave. ROCCAT Kave Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Okei! Du kan jo kjøpe denne her du får riktig nok ikke brukt alle pluggene i roccat headsetet, men du får jo 2.1 lyd + mic. Hvis ikke får du invistere i et headset dedikert til Xbox 360. Edit: Si ifra hvis du trenger hjelp til å velge headset. Endret 8. mars 2011 av Mr. Awesome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå