Gå til innhold

Hvordan blir neste expansion?

Anbefalte innlegg

Cataclysm begynner nå å bli "old news". Blizzard har uttalt at de vil ihvertfall lage én expansion til før de gir seg, så da undrer jeg litt på hva det neste de finner på blir. De er visstnok godt i gang med planleggingen av neste expansion, og de begynte nok med det lenge før Cataclysm kom ut.

Dette er altså da tråden der du kan komme med hvordan du tror neste expansion blir, hvordan du håper neste expansion blir og det du har hørt av rykter og faktaopplysninger om neste expansion.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å begynne...

I følge en talsperson i Blizzard, er det hovedsaklig snakk om et nytt landområde ala Outland og Northrend, fremfor at man lager nye områder innenfor Azeroth. Jeg håper i det lengste på at de endrer litt på Outland og/eller Northrend på samme måte som de endret "old-world" ved Cataclysm, ettersom de begynner å bli kjedelige å spille gjennom 3. og 4. gang. Men ettersom de etterhvert følte at de gapte over litt for mye når de begynte å endre Azeroth, så tror jeg ikke de begir seg ut på noe lignende denne gangen.

Jeg tror de øker level-cap'en til 90. Ettersom jeg er en solo-spiller, så kan jeg jo håpe de øker den til 100, men det tviler jeg sterkt på.

Ellers blir det vel en ny alliance-rase og en ny horde-rase, og kanskje en ny klasse. Vet ikke helt hva jeg håper her, men det er sikkert noen av dere som har ønsker :)

Lenke til kommentar

Etter som det nettopp ble innført to nye raser, og at det ser ut som det blir ny class / ny race annenhvert expansion, vil jeg gå ut ifra at det kommer en ny hero-class (noe som Blizzard også har sagt tidligere). Garantert noe omvendt fra Death Knight, som Holy Knight eller Munk eller noe :)

Lenke til kommentar

Vi savner Emerald Dream.

Litt mer info her

BlizzCon, 24. oktober 2010:

"Speaking of going new places, Afrasiabi said during the WoW Open Q&A on Saturday that yes, Emerald Dream is going to show up in the future. He wouldn’t say when, or if it’ll be an expansion in its own right or a location patched in. But it’s coming."

Blizzard uttalte samtidig at det er planer om å endre Outland og Northrend før eller senere, men det virker ikke som det blir neste expansion uansett.

"Going back and reworking those two huge regions is going to take a lot of work, and Blizzard just hasn’t been able to do it yet. But it’s in the plans — sooner or later, a properly f-ed up version of those two areas will be patched into WoW."
Lenke til kommentar

Tipper det kommer ganske mye mer i Cataclysm før noen ny expansion pack. Tenker man tilbake til feks WoTLK så skjedde det enormt mye før Cata kom ut. Antall bosser ble vel nærmest doblet. Så dette er nok bare starten.

Seff er det det, standard tid mellom expansions er ca 2 år

Lenke til kommentar

Setter en knapp på Emerald Dream. Jeg håper bare, dersom the Emerald Nightmare også er med, at vi slipper det FORFERDELIG ekle grønnskjæret rundt skjermen som vi får nå, de få gangene vi får gå inn i Emerald Nightmare. Får vondt i hodet etter et par minutter inni der.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Emerald Dream noen gang blir en expansion.

Konflikten der blir jo løst i Stormrage boka, hvis jeg har skjønt det riktig. Dessuten ser Emerald Dream helt likt ut som Azeroth ville sett ut uten påvirking fra "mortals", så det ville blitt ganske så kjedelig med en slik expansion. :p

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Emerald Dream noen gang blir en expansion.

Konflikten der blir jo løst i Stormrage boka, hvis jeg har skjønt det riktig. Dessuten ser Emerald Dream helt likt ut som Azeroth ville sett ut uten påvirking fra "mortals", så det ville blitt ganske så kjedelig med en slik expansion. :p

Joda. Og Outlands var bare ørken. Northrend var bare is og snø.

I allefall det alle trodde til det kom.

Lenke til kommentar

Litt forskjell iom at her må de faktisk forholde seg til at Emerald Dream er "skyggeverdenen" til Azeroth. En slags parallel verden til den som allerede eksisterer - helt identisk bare uten alle bygningene. Sånn jeg har skjønt det hvertfall. Er det virkelig så spennende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...