kitbay2000 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 heisann.. jeg har et Qtec kabinett, (miditower), dette gir en dårlig kjøling synes jeg, og er nå igang med å modifisere litt.. Knabba 2 vifter fra gamle PowerS jeg hadde. og har tenkt å sette inn de. Men det jeg lurer på er.. hvor skal jeg sette viftene ??? 2 nede smo blåser lufta opp ?? 1 nede som blåser inn og 1 oppe som blåser ut ? 1 oppe som blåser ut ? Hvordan skal jeg det for at det blir mest mulig kjøling inne i maskina ?? Og en ting til... finnes det sånne adaptere jeg kan sette på de vanlige strømkablene slik at jeg slipper ¨klippe og ordne med kontaktene på viftene. De er jo sånn "prossessor vifte aktig" hehe.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ingen som kan noe om dette eller anbefaller noe her??????????+ Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Uhm... Muligens Casemod forumet på www.overklokking.no er litt greiere der? Jeg eier ihvertfall ikke peiling... Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 1. Feilpost! Hva har dette med ny pc å gjøre? 2. Ja adaptere finnes i mangfold på Microplex.no 3. En forran nede som suger inn, og en oppe bak som blåser ut er effektivt. Lykke til Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Vedr modding. Her finner du er greit bilde som viser normal luftstrøm i et kabinett. Da er det bare å tenke litt og finne nibbler og pussepappir! Luft ut (vifter) lønner seg ofte å plasere nær varmekilden! Link: (veldig bra "site" for AntiLyd-freaker)!!! http://www.silentpcreview.com/modules.php?...artid=28&page=1 Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå