the_last_nick_left Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg vil tro at slush-drinker vil være såpass tyktflytende at det ikke er nødvendig å tenke på forskjeller i tetthet. Bare hell dem etter hverandre og hell forsiktig. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Denne er fin: http://everydaydrinkers.com/2011/07/07/how-to-make-the-tropical-fusion/ Ellers har du jo klassikerne som Tequila sunrise, sex on the beach og Mojit Endret 29. juli 2011 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Genial nettside da! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Denne er fin: http://everydaydrinkers.com/2011/07/07/how-to-make-the-tropical-fusion/ Ellers har du jo klassikerne som Tequila sunrise, sex on the beach og Mojit Jøss. Trodde nesten det bare var jeg som fulgte med på everydaydrinkers. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Denne er fin: http://everydaydrinkers.com/2011/07/07/how-to-make-the-tropical-fusion/ Ellers har du jo klassikerne som Tequila sunrise, sex on the beach og Mojit Jøss. Trodde nesten det bare var jeg som fulgte med på everydaydrinkers. Hehe, trodde det var nesten bare jeg som fulgte med på everydaydrinkers 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Noen som har noen bra mikser med Pousse Café? Forskjellige smaker, farger etc Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kanskje ikke akkurat en "Hawaii-drink", men har noen smakt Absolut Impulsiv? http://www.aperitif.no/index.db2?id=83119 Og hvor kjøper man eplelikør? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Kan man ikke bare bruke Sours Apple eller noe sånt? Lenke til kommentar
baeverfjord1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kjøpte Blue Curacao i dag blir spennende å lage noe av den, lukter godt. Noen som kan oppskrifter med den? Hvor kjøpte du Blue Curaco? Kan man kjøpe den på dagligvarebutikker? Eller er den bare tilgjengelig på Vinmonopolet? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fyyy som jeg elsker slike drinker. Dessverre er det jo "ulovlig" å drikke slikt når man er gutt Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Kjøpte Blue Curacao i dag blir spennende å lage noe av den, lukter godt. Noen som kan oppskrifter med den? Hvor kjøpte du Blue Curaco? Kan man kjøpe den på dagligvarebutikker? Eller er den bare tilgjengelig på Vinmonopolet? Kjøpte på Polet. Kun derfra de selger den, vil jeg tro. MYE morro du kan få med den Fyyy som jeg elsker slike drinker. Dessverre er det jo "ulovlig" å drikke slikt når man er gutt Ulovlig? Er det vel ikke? Jentene elsker om gutta kan mikse drinker, snakker av erfaring. og jeg har ikke mikset særlig lenge De jeg er på fest med, drikker heller drinker enn øl. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kjøpte Blue Curacao i dag blir spennende å lage noe av den, lukter godt. Noen som kan oppskrifter med den? Hvor kjøpte du Blue Curaco? Kan man kjøpe den på dagligvarebutikker? Eller er den bare tilgjengelig på Vinmonopolet? Kjøpte på Polet. Kun derfra de selger den, vil jeg tro. MYE morro du kan få med den Hva? Har de fått det inn igjen? For noen år siden var jeg på spesialpolet og da visste ikke damen engang hva jeg snakket om. 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 I tønsberg har de den iallefall.. Og alltid hatt (untatt når de er tomme) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå