NorwegianSF Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har bestemt meg for at tiden er moden for å skaffe meg et nytt headset av den enkle grunn at det Creative settet jeg har (HS-1200) ikke er noe særlig å ha på etter et par timer fordi det klemmer for mye på ørene og brillestengene. Nå som det er salg på komplett er det jo bare å slå til om noen av dere har et forslag eller to så hadde det vært konge! Kravene til et nytt headset er: -Ikke trådløst -Helst ikke USB tilkobling -Pris helst under 700kr Store nok høyttalere til at det ikke skviser ørene men heller ligger rundt dem. Lenke til kommentar
NorwegianSF Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Endte opp med å kjøpe Corsair HS1 USB, sitter helt fantastisk godt på hodet. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 når det kommer til headset hands down creative fatality, brukt dem nå i flere år. Gode headset som sitter veldig bra, god lyd og faktisk bra bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå