bellasole Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hallo Jeg har akkurat kjøpt meg en HP pavillion dv6-3046eo på elkjøp. Har lett over hele nettet for å finne noen tester eller noe info om andre som har erfaring, men inge resultat :S Maskinen ligger ikke på elkjøp sin nettbutikk. Jeg begynner nå å bli skeptisk, litt i villrede da jeg leser mye negativt om HP pavillion Denne maskinen har 2.8 ghz og 6gb minne. men det er amd phenom II dual core prosessor og jeg har nå lest at i5 er myye bedre. Jeg trenger mest masknen til filmtitting og videoredigering, photoshot, illustrator og indesign Trenger noen synspunkter før jeg evt. av fustrasjon leverer den tilbake Takk på forhånd Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Tatt i betraktning dine bruksområder høres det ut som en greit maskin. Hva var prisen, forresten? Lenke til kommentar
bellasole Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 6990; Jeg vil ikke ha en maskin som blir fort varm eller støyer mye. Men rart jeg ikke finner så mye info om den. Har lett etter andre elektro butikker på nett, men finner ingen som har akkurat den typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå