PantZman Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Diablo 2 kan gå og henge seg!, synest Diablo 1 var bedre rollespill. Baldurs Gate 1/2 er bra, og mange andre som de har laga. Dungeon Siege... og og og.. kommer ikke på så mange fler i slengen. Lenke til kommentar
gj0k91 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 HEI har dere ikke hørt om Age of Wonders(det er kanskje litt meir strategi enn rollespell), jævelig bra spell!!!!!!!!!!!! for de som liker Lord of the rings er det mange kart basert på Midelearth klart til nedlasting. klarte ikke å unngå å nevne det da jeg så at noen syns Heroes spillen er bra. gå hjem og vogg, AoW er kanskje 10000 ganger bedre. toern er rett rundt hjørne, gleder meg no vanvittig. Lenke til kommentar
Ge3k Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det fins veldig mange gode rollespill, jeg har nettopp fått meg dungeon siege og jeg spiller det og diablo 2. Har spillt mange rollespill men de fleste har jeg spillt veldig lite, jeg har kjøpt best buy icewind og baldurs 1 og skal snart spille mer av de. (har spillt før) Jeg tenkte å oppsummere litt og lage en liste over det som er bra: Diablo II LOD Baldurs Gate 1 & 2 pluss expansion Icewind dale + expansion Dungeon Siege Nethack (gratis på http://www.nethack.org) ADOM (www.adom.de (gratis)) Planetscape Turnament Ultima serien (+ online) Everquest Anarchy Online Dark age of cammelot Diablo 1 + hellfire Final fantasy 1-9 (??=) Might and magic Heroes of might and magic 1-4 Daggerfall Fallout 1-3 Morrowind Never Winternights (kommer snart) Arcanum Dark Stone Wizardry 8 Pool of radiance 1-2 Evil Islands Personlig liker jeg best diablo 2 lod Diskusjonen om hva som er rollespill eller ikke: DIABLO 2 LORD OF DESTRUCTION er et rollespill, det er hack and slash, men fortsatt ett rollespill. Det ligger mange underkategorier under rollespill, som foreks. d&d rollespill, hack n slash (noen av kategoriene blandes), klassiske rollespill osv................................................. SÅ IKKE SI AT DIABLO IKKE ER ROLLESPILL FFS MVH Roar Aardal Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Diablo II (LOD) er ikke ett rollespill. Du spiller ikke en roller, det er ikke snakk om særlig innlevelse i karakteren, og du har altfor få valgmuligheter med hensyn på hvordan karakteren skal være. Men sånn sett er ikke FF og de andre japanske spillene rollespill heller.... Igrunn kommer vel hele greia ut pa hva man definerer som rollespill. Jeg liker en veldig streng definisjon. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 hvis man ikke tenker på grafikken, er Betrayel at Krondor et legendarisk rpg spill. Utrolig mye en kan gjøre, og en drivende fortelling... (er litt gammelt da...) Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Huff. Noen som spilte "Castle"? spilte det på 286`n til bestefaren min. Var kanskje litt adventure mer enn rpg, men jeg husker mange gode timer foran datamaskinen med det. [ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-04-23 16:58 ] Lenke til kommentar
LoD Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det beste rpg er online spillet runescape. Det er helt gratis, med mindre du vil være member da. http://www.runescape.com Lenke til kommentar
Ares335 Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hellævzen pipple..... Min mening er at "might and magic" spillene blir dårligere og dårligere... jeg elsker dem men uansett.... 6'ern var en klassiker... super.... 7'ern er kjempemorsom siden du kan stjele og velge sider.... 8'ern har ok grafikk men dårlig historie..... jeg har nettopp falt for baldurs gate..... det er ok..... jeg lurte på litt om møtesteder for internett baldursgatere...??? kunne noen vennligst hjelpe meg... deres ære Ares [ Denne Melding var redigert av: Ares335 på 2002-05-22 15:48 ] Lenke til kommentar
king good Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Runescape!!! Helt klart beste online spill!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå