magle Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 nå må jeg ha et bra rollespill! men veit ikke hva som er bra, kom med forslag! _________________ Amd XP 1700+ Asus A7V266-E Asus GF2 400mx 64 mb WD 45+80 GB Nokia 19" 446Pro 256 DDR SB Live 1028 [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-17 14:51 ] Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 diablo2, arcanum, baldurs gate 1/2... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 syns wizardry 8 var ganske artig, samt might & magic 6+7 (8 var elendig). diablo2:lod er jo også greit, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det et rollespill. Lenke til kommentar
Oxide Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Baldur's Gate & Tales of the Sword Coast Baldur's Gate II & Throne of Bhaal Arcanum (Som nevnt tidligere, men dette er vanvittig bra spill) Fallout & Falllout II Fallout Tactics (Veeel.. litt rollespill iallefal`l?) Daggerfall (Dette er å blir det frieste rollespillet av dem alle, rundt 10.000 svære steder å besøke, det meste random generert, genialt. Vel gammelt for de fleste, utdatert grafisk, men vanvittig bra, uansett) Pool of Radiance II (KUN om du er desp. nok, synes personlig dette ikke holder mål litt engang) Might & Magic serien (Personlig må jeg vel si jeg misliker dem, men de er i alle fall rollespill) Vi får forhåpentligvis oppfølgeren til Daggerfall ut på året, navngitt Morrowind. Alt jeg kommer på nuh.. Får du fingra på de overnevnte har du spill nok langt uti 2003 tenker jeg :smile: Hej då, Oxide Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 husker jeg satt og spile fallout 1&2 for noe år siden, tok et minutt og loade hvert sted :smile: fallout tactics var kongebra, men det er ikke mere rollespill en diablo2 er. Lenke til kommentar
flyhigh Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det jeg kommer til å si nå vil kanskje høres ut som helligbrøde, men jeg har aldri likt Baldurs Gate, Icewind Dale etc. Det eneste spillet jeg likte i den serien der er Planescape Torment. Arcanum var også heller dårlig i mine øyne. Jeg savner noe av det gode gamle sjangrene. Eye of beholder, dungeon master, might and magic. Jeg spiller enda endel Demise. Kall meg nostalgiker, men jeg synes alle rollespill som er kommet ut den senere tiden er kjedelige og umotiverende.. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: Might & Magic serien (Personlig må jeg vel si jeg misliker dem, men de er i alle fall rollespill) Might & Magic er det nærmeste du kommer avhengighet på pc'en - det er bare stygg bra!! og om litt under to måneder (forhåpentligvis) kommer MMIX... oooohhh! *glede seg* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 04:47, flyhigh skrev:Det jeg kommer til å si nå vil kanskje høres ut som helligbrøde, men jeg har aldri likt Baldurs Gate, Icewind Dale etc. Det eneste spillet jeg likte i den serien der er Planescape Torment. I second that.. det er liksom noe spesielt med M&M7, å fly tilbake til hammondale (eller noe i den duren) og ta en soul-drain på alle de goblinene som drepte deg helt i begynnelsen. :wink: Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Diablo 2, Evil Islands og Arcanum er 3 meget gode RPG spill!! Mvh Nissen Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Heh. Diablo 2 er ikke RPG... Det er Hack'nSlash action spill med fin bakgrunnshistorie. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Regnes Quest for Glory-spilla som RPG's...? (Har lyst på QuestForGlory 4 & 5...) Lenke til kommentar
Ge3k Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 ingenting slår diablo II lod, det er et mesterverk Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Selvom D2:LOD kanskje ikke er et rollespill, så vil jeg si at det går under den genren. Jaja samme hva det er så er det et av de beste spillene jeg noen sinne har spilt. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Å be om et "rollespill" er egentlig litt håpløst når både d2 lod og pool of radiance er rollespill...hvilken type? klassisk d&d eller hack`n slash? Eller noe som ligger midt i mellom? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Fallout 1 og 2 3r d3t b3ste jeg har spilt inn3n sjangr3n. pris 170 for b3gge spill3n3 Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 kan tro jeg gleder meg til mm9. som sagt tidligere mm8 var en liten skuff, men kommer an på hva man velger av personer. mm6 er noe vanskelig å tidkrevende ,men mm7 er jo genial... heroes 4 kunne oxo komme snart syntes jeg. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Fallout må bare være noe av det beste...men nå er jo feks baldurs gate og fallout(1,2) og diablo 3 forskjellige rollespill... personlig er Fallout2 det beste spillet jeg har spillt. Diablo var gøy i LAN og runne det i sammen med andre ( gang da...ikke sånn 100 ganger som diablofreakene) Baldurs Gate er også ok mye bedre i LAN da... har du ikke prøvd fallout råder jeg deg til og spille fallout 1-2 og 3 selv om nr3 er litt annerledes... arcanum skulle jo likssom være litt fallout aktig og såpnn hørte jeg...den ble jo laga av samma folka.. jeg syntes det var kjedelig da...baldursgate,icewinddale,planescapetournemnt og alle andre var bedre Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Diablo er jo ikke ett rollespill men er grise bra for det! Morrowind og Might and Magic 9 er jo rett runt gjørnet så der har vi noe å se fram til:)) Wizardry 8 er kanskje verdens beste rollespill til dags dato spør du meg!!!!!!!!! Men ikke kjøp "Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor" det er SÅ BUGGY og træigt samma fucking`s "Dungoens" samma hvor du går endeløse vandringer fram og tilbake! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 har ikke så peiling, men på d2 lod pakka står det rpg da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå