jonia Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei! Har mye erfaring med s45 fra jobben, som jeg synes er meget bra med unntak av batterikapasitet og blitz-spredning. Hvordan er ixus 400 i forhold. Jeg skal ha meg et kamera til privat bruk, og vurderer ixus 400 fremfor s45 pga. størrelsen. Jeg har lekt meg litt med de manuelle mulighetene med kameraet, men kan ikke si at jeg bruker de så mye. Mest point & Shoot. Hva bør jeg velge? Fordelene med ixus 400 er selvfølgelig størrelsen, men gir s45 bedre bilder? Hvordan er blitzen til sammenligning mellom kameraene? Jonia Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Mindre billedbrikke og omtrent samme teknologi vil nok tilsi at kvaliteten blir dårligere på Ixus 400. Dette vil vise seg i form av mer støy, siden fargene flyter over i hverandre når pikslene ligger for nær hverandre. Tror ikke forskjellene vil være så alt for store. Ixus 400 hvis du vil ha noe lite og "sneddent", S 45 hvis du trenger alle de avanserte instillingene. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du sier du ikke trenger alle de manuelle instillingene, and if thats the case, så ville jeg gått for IXUS 400. Eller rett og slett på Sony Cybershot P8 / P10 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 vel sjekket forskjellen mellom disse to nå. Slik det så ut hos http://www.dpreview.com Flash S45 4.8 m (15.7 ft) 8 m Ixus: 3.5 m (11.4 ft) 5 m S45 har blender og lukker pri. det har ikke Ixus Continuous Drive S45 Yes, 1.5 fps, 2.5 fps (max 14 frames) Ixus Yes, 1.5 fps, 2.5 fps, max 5 images S45 støtter RAW enste forskjell på vekt er 3 gram,mens volumet til S45 = ca 2 Ixuser da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå