guesswho Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Trenger veldig et par råd!! Har hatt avstandsforhold med en fyr i ca 5-6 mnd og har fungert utmerket. Inntil jeg plutselig fant ut at det ikke var noe for meg, så vi snakket om det og gjorde det slutt. Begge savnet hverandre, men vi bestemte oss for at vi skulle vente litt med å møtest. Litt av grunnen til at jeg ville gjøre det slutt var også for at jeg ikke følte det samme for han lengre. Da vi møttest igjen tenkte jeg med en gang at det var bra vi hadde gjort det slutt, for jeg likte han ikke like godt lengre. Men når jeg kom hjem igjen.. som er et par dagaer siden klarer jeg ikke tenke på annet... jeg tror jeg liker han.. vet ikke.. er så forvirret!! Vet at han liker meg, men han blir nok irritert av at jeg aldri kan bestemme meg. For meg virker det som om jeg savner han og liker han når jeg ikke er med han... hva feiler det meg!! er jeg bare en bitch? Trenger noen råd. Vi er 19 og 23 1 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Bestem deg! Kan ikke gi mye anna råd, er du vinglepetter når det gjelder dette, går det ikke bra! Endret 26. februar 2011 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er selv oppi den samme suppa for tiden! Har også vært i et avstandsforhold me ei jente som virkelig har satt pris på mitt nærvær, hun har gitt uttrykk for at hun har elsket meg, og plutselig en dag mistet hun interessen. Sluttet med de fine meldingene, sluttet å gi uttrykk for savn eller følelser. Og problemet er at jeg fremdeles elsker henne. Vi ble enige om at vi skulle prøve å være venner, fordi hun anså forholdet som over. Jeg sliter fremdeles, for jeg elsker henne fremdeles. Jeg kjenner meg igjen i denne guttens situasjon, og syns at dersom du er usikker, må du ta et standpunkt, enten å prøve å få det til å fungere, eller gjøre det slutt. Ikke ta noen pause eller noe, ikke noe kanskje, gi gutten et svar. Usikkerheten som følger "pauser" og slikt, den er ødeleggende! Jeg tror det vil være bedre for deg også om du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hallo? Om du bare tiltrekkes de gangene du IKKE er med han sier jo det sitt. Endret 6. mars 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
megirl Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Du vil ha det du ikke kan få. Når du er sammen med han kan du få han - du vil ikke ha han. Når han er borte fra deg og du ikke har muligheten til å få han - da vil du ha han igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvis du ikke klarer å være sammen med han, så er det ikke mye håp tror jeg, dessverre. Det handler da om å bestemme seg, usikkerhet er helt for jævlig! Jeg har selv blitt ødelagt på den måten, sliter kraftig fremdeles, etter å ha vært i samme situasjon som han gutten. Det river en fra hverandre! Jeg kjenner ikke TS eller gutten det gjelder, men for hans og ditt eget beste, høres det ut for meg som det er på tide å gi slipp på han. Han fortjener bedre, det samme gjør du! Som sagt, det er ingen her på forumet som kjenner forholdet deres bedre enn deg selv, så ingen her kan gi deg et "sikkert svar". Sånt gjør ubeskrivelig vondt, så jeg ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå