LordAndy Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har nylig skaffet meg Abit sitt AT7-Max2 hovedkort. Fungerer helt fint det, men har et problem med det integrerte lydkortet: Det vil rett og slett ikke gi noe lyd. Lydkortet er enablet i bios, det er installert med de nyeste driverne, volumkontrollen i Windows er satt til fullt, og likevel: null lyd. Noen som har noen ideer om hva som kan være galt? Tenkte kanskje at det kunne være en jumper på hovedkortet, men har sjekket gjennom manualen og står ingenting om noen egen jumper for lydkortet. Lenke til kommentar
lars35 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ingen lyd. Og det er ingen gule utropstegn i enhetsbehandling ? Lars. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Det sitter en jumper på hk.Den sitter i bakkant,mener den skal være gul.Tror du bør se etter en gang til. Lenke til kommentar
LordAndy Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Det sitter en jumper på hk.Den sitter i bakkant,mener den skal være gul.Tror du bør se etter en gang til. Sikker på at det gjelder for akkurat dette hovedkortet ? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Eeeehh...ja. Jeg har det samme sjøl.Vet ikke om du har den MediaXP koplet til?Hvis du har det så skal jumpern fjernes,hvis ikke skal den stå på plass. Lenke til kommentar
LordAndy Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Eeeehh...ja. Jeg har det samme sjøl.Vet ikke om du har den MediaXP koplet til?Hvis du har det så skal jumpern fjernes,hvis ikke skal den stå på plass. Joda, takk for den. Resatte jo bare biosen det Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 IKKE jumper til bios.Det er en egen til lydkortet.Like ved agp porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå