Buchern Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hei. Skal kjøpe meg ny pc nå. Og har kun 12.000 så vil få så mye ut av pengene som mulig. Har egentlig mest lyst til windows 2000 som os. Og lurte på om man kunne laste ned en version som man kunne innstallerer på en blank hardisk??? Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den? er litt noob på dette området. Noen som har noen gode råd hvordan jeg kan slippe å kjøpe meg et nytt os? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Nå er det vel strengt tatt ike lov å bruke piratkopiert programmvare.. Skal du få mest ut av pengene - så bygg selv... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Du kan jo bestille ferdigbygget PC fra f.eks komplett uten OS da Men.. ang. nedlasting av OS: fyfy, ikke lov Edit: et OS som kjøpes med hardware (OEM blir det da) er mye billigere enn å kjøpe OSet "løst" i butikken Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Du kan bruke et gratis os.... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den? Er det en fullversjon? Da er det ikke noe problem, den kan helt fint brukes. Eller er det en oppgradering? Da er det bare å låne en 95 eller 98 cd eller no av en du kjenner, og ha den tilgjengelig under innstallasjonen av 2000 (nesten lovlig iallefall). Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hvis ikke kan du kjøpe win xp studentversjon oppgradering. Koster bare 500. Lenke til kommentar
nander Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den? Er det en fullversjon? Da er det ikke noe problem, den kan helt fint brukes. Eller er det en oppgradering? Da er det bare å låne en 95 eller 98 cd eller no av en du kjenner, og ha den tilgjengelig under innstallasjonen av 2000 (nesten lovlig iallefall). Er "nesten lovelig" noe slikt som jenter som er "litt gravide"? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 be om og få den levert uten OS... si du skal installere Linux selv... så kan du installerer hva f. du vil når du får den. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Et altrnativ er at du bygger selv. Men siden du selv sier at du er litt noob på det området finnes det andre alternativer. Rundt om på de forskjellige nettbutikkene finnes det "selvbyggere", da kan du selv velge hva som skal være med og ikke. Ja du kan sikkert bruke den cd'en du har. Alt du gjør er at du booter opp med cd'en første gang maskinen starter. Windows formaterer dermed disken i den størrelsen du ønsker, og instalere på valgt partisjon. HAr du w2k på Cd, ser ejg ingen grunn til at du skal kjøpe ny pc med et nytt lisensiert os. Hvis du ikke føler at bill har for lite penger da.. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Kjøp et OEM du... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå