Gå til innhold

Kjøpe ny pc uten å betale for OS ???????

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg ny pc nå. Og har kun 12.000 så vil få så mye ut av pengene som mulig.

Har egentlig mest lyst til windows 2000 som os. Og lurte på om man kunne laste ned en version som man kunne innstallerer på en blank hardisk??? Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den? er litt noob på dette området.

Noen som har noen gode råd hvordan jeg kan slippe å kjøpe meg et nytt os?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den?

Er det en fullversjon? Da er det ikke noe problem, den kan helt fint brukes. Eller er det en oppgradering? Da er det bare å låne en 95 eller 98 cd eller no av en du kjenner, og ha den tilgjengelig under innstallasjonen av 2000 (nesten lovlig iallefall).

Lenke til kommentar
Har også windows 2000 på cd. Kan jeg bruke den?

Er det en fullversjon? Da er det ikke noe problem, den kan helt fint brukes. Eller er det en oppgradering? Da er det bare å låne en 95 eller 98 cd eller no av en du kjenner, og ha den tilgjengelig under innstallasjonen av 2000 (nesten lovlig iallefall).

Er "nesten lovelig" noe slikt som jenter som er "litt gravide"? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et altrnativ er at du bygger selv. Men siden du selv sier at du er litt noob på det området finnes det andre alternativer. Rundt om på de forskjellige nettbutikkene finnes det "selvbyggere", da kan du selv velge hva som skal være med og ikke.

Ja du kan sikkert bruke den cd'en du har. Alt du gjør er at du booter opp med cd'en første gang maskinen starter. Windows formaterer dermed disken i den størrelsen du ønsker, og instalere på valgt partisjon.

HAr du w2k på Cd, ser ejg ingen grunn til at du skal kjøpe ny pc med et nytt lisensiert os. Hvis du ikke føler at bill har for lite penger da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...