Gå til innhold

Mystify Razzer Boomslang???

Anbefalte innlegg

Det er mange som klager på Boomslang, men hva er egentlig galt med den?

Er det den gode gammle kule musa dere ikke tørr å gå tilbake til?

Jeg bare siterer fra Terratec.com :

Resolution: 2100 dpi

Optical Index: 6 MIPS (Million Instructions Per Second)

Scroll Wheel: 36 PPR (Pulse Per Revolution)

.....

Ergonomically designed for both right-handed and left-handed users

Dirt-proof ball holder (Det hindrer det støvet folk er redd for å få inni musa)

....

2,5 m very flexible cable (den er jeg fornøyd med i forhold til intelli sin...den er stiv) :wink: :woot: :wink: :woot:

Er ikke det litt bedere enn Intelli*Explorer 3.0 ? (jeg har den også men Boomslang er best)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, det er smak og vehag. Jeg klarte ikke vende meg til den, men jeg veit om flere som digger den max.

En jeg kjenner hadde 3 stykker, alle gikk til helvete. Han mente dem ikke tålte en dritt, men han kan jo ha hatt ekstremt uflaks.

så koster den vel noe mer en de andre. :-?

Lenke til kommentar

Helt riktig som det er nevnt ovenfor meg her, det er smak og behag. Jeg personlig kjopte to stk BS2000, og har vert kjempe fornoyd med dem. Men jeg skal erlig innromme at de ble ikke levert uten feil, jeg har skiftet ut fjera inni musa slik at hjulet dytter litt slakkere paa ballen.

Anyway, jeg brukte ca 2-3uker paa aa vende meg til designet paa musa, jeg har tidligere hatt en Logitech Wheelman, da jeg brukte den fikk jeg altid problemer med haandledet, men ikke naar jeg bruker BS, saa jeg er svert fornoyd med den.

Det er dog kommet ut en ny BS2100 model som vistnok skal vere bedre, men etter det jeg har lest paa http://razer.tigga.org/ saa er det flere som har mindre feil med den nye modelen, litt skuffende er det jo. Saa jeg for min del venter litt for jeg kjoper en ny BS2100, jeg holder litt til med min BS2000 model jeg.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Jeg har Boomslang 2100. Men det er bare ett problem, den glir på Icemat, og det er den musmatta Gamer.no annbefaler til "ballmus"

Jeg lurer bare på hvilken musamtte dere BS brukere har???

Og spessielt hvis det er noen med den nye BS (2100) som har en god matte som ikke sklir???

Fordi det er litt kjedelig å boome( :D ) i CS bare pga. kulen sklir... :roll:

Lenke til kommentar

jeg har også boomslang 2100.... og den suger så inni helvete..

prøver jeg å snu meg 180 grader i cs så stopper den bare opp. virker som de optiske sensorene ikke reagerer på så raske bevegelser.

Grunnen til at de lager 2100 i stedet for 2500 er jo pga at de hadde dette problemet under de siste testene til 2500 i mai. så bruker de 1 måned på å "fikse" problemet, slenger det ut på markedet, og jaggu, jammen hadde ikke samtlig 2100 samme problemet som 2500 hadde.

Lenke til kommentar

Razer har vistnok trukket tilbake første produksjonen av bs2100 pga MANGE produksjonsfeil, og håper å gjøre det opp igjen ved neste produksjonslinje.

Jeg venter å ser, når musa er feilfri så er den verdens beste.

matter som duger finner du på pad testen til razer.tigga.org

ikke følg padtesten til gamer.no ,spesielt ikke med razer mus da de er

noe :roll: kresne.

bruk func matten viss du liker halvmyke bøyelige matter eller speedpad fra 3dfxcool vis du liker harde matter.

Lenke til kommentar

fordi:

1. masse produksjonsfeil. jeg brukte min i to-tre uker før problemene begynte å melde seg. musen reagerte rett og slett ikke på bevegelsene (og, nei, rusk og drit på rullehjulene ble fjernet regelmessig)

2. elendig ergonomisk utforming. den så, og ser fortsatt &"#¤!"# tøff ut, men det hjelper fint lite når man får vondt i hånden av å bruke den. den er for flat, for bred, og museknapp #5 er helt idiotisk plassert (hvem bruker vel lillefingeren til å klikke med?).

men, det skal være sagt, når den funket, og man ikke verket i håndleddet etter et par timers bruk, så var det en genial mus. putt innmaten til boomslang inn i et intellimouse explorer 3.0-skall (og intellimouse-drivere), og putt på museføttene til en logitech-mus, så har du den beste musen noensinne.

Lenke til kommentar

fordi:

1. masse produksjonsfeil. jeg brukte min i to-tre uker før problemene begynte å melde seg. musen reagerte rett og slett ikke på bevegelsene (og, nei, rusk og drit på rullehjulene ble fjernet regelmessig)

2. elendig ergonomisk utforming. den så, og ser fortsatt &"#¤!"# tøff ut, men det hjelper fint lite når man får vondt i hånden av å bruke den. den er for flat, for bred, og museknapp #5 er helt idiotisk plassert (hvem bruker vel lillefingeren til å klikke med?).

men, det skal være sagt, når den funket, og man ikke verket i håndleddet etter et par timers bruk, så var det en genial mus. putt innmaten til boomslang inn i et intellimouse explorer 3.0-skall (og intellimouse-drivere), og putt på museføttene til en logi

tech-mus, så har du den beste musen noensinne.

Razer føttene var jo ownage da... =D (brukte de på i.e musa mi når jeg gikk tomm for skatez)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...