Gå til innhold

play.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at Amazon og Play har omtrent lik leveringstid på billig-/gratis-transporten, 1-2 uker. Leveringstiden til Play kan også finne på å variere en del, uten at jeg vet hvorfor. Jeg har opplevd at en levering har tatt nesten tre uker, men også fått ting levert etter bare tre-fire dager.

Lenke til kommentar

Erfaringsmessig sender de varen innen et par dager. Levringstid 3-5 dager gjelder ikke Norge. Normalt ankommer varen etter 10-14 dager (og dette er ikke Play sin skyld). Enkelte ganger kan det ta lengre tid. De oppgir selv (For bl.a. Norge): "Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries"

Lenke til kommentar

Stort sett har jeg fått varer fra play veldig raskt 2 ganger har det gått lengere enn 2 uker. En gang sendte jeg de mail etter nesten 3 uker og de sendte ny vare :D 2 dager senere kom det en pakke i posten og neste dag 1 til. Så da fikk jeg varen min x2

Poenget er at det kan variere. Jeg kjøper kun på play og har handlet der i maaaaange år, og kun 2 ganger har jeg ventet på varen lengere enn 2 uker. Stort sett maks 7 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...