bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 hei jeg har bestilt et spill fra play.com hvor det sto at leveringstiden var fra 3-5 dager men jeg fikk det etter 20 dager. var det helt tilfeldig eller kommer det til å skje nesten hele tiden??? er det noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 En kompiss bestilte fable i desember, enda ikke fått. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 ojj..... ok jeg tror jeg går tilbake til www.amazon.co.uk . bare så du vet det er amazon like billig og tydeligvis mye raskere levering Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Min erfaring er at Amazon og Play har omtrent lik leveringstid på billig-/gratis-transporten, 1-2 uker. Leveringstiden til Play kan også finne på å variere en del, uten at jeg vet hvorfor. Jeg har opplevd at en levering har tatt nesten tre uker, men også fått ting levert etter bare tre-fire dager. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Erfaringsmessig sender de varen innen et par dager. Levringstid 3-5 dager gjelder ikke Norge. Normalt ankommer varen etter 10-14 dager (og dette er ikke Play sin skyld). Enkelte ganger kan det ta lengre tid. De oppgir selv (For bl.a. Norge): "Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries" Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 ok tusen takk for svar Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Stort sett har jeg fått varer fra play veldig raskt 2 ganger har det gått lengere enn 2 uker. En gang sendte jeg de mail etter nesten 3 uker og de sendte ny vare 2 dager senere kom det en pakke i posten og neste dag 1 til. Så da fikk jeg varen min x2 Poenget er at det kan variere. Jeg kjøper kun på play og har handlet der i maaaaange år, og kun 2 ganger har jeg ventet på varen lengere enn 2 uker. Stort sett maks 7 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå