Skrujernet Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hei, vil gjerne henge TV på veggen pga. plassmangel. Så lurte på om alle veggfester passer til tven min? (42LE5300) Tenkte å ikke bruker mer enn 400kr på et veggfeste. Syns denne så grei ut, men vet ikke om den vil fungere med TVen min. link til tven; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=596323 Endret 27. februar 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Kunne jeg kjøpt http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tilbehor-lyd-bilde/montering/MATBCM1/matsui-veggfeste selv om det står at den ikke passer til 42''? Ser at TVen min har 200x200 i vesa Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Ok, har nå montert et Logikk veggfeste. Men jeg har nå et problem. Den øverste skruen vil ikke henge når jeg henger på skjermen. Den detter rett ut av det plastikk tingen som skulle inn i hullet før skruen. Noen tips til et løsning på dette? edit: Sender det tilbake jeg. Datt rett ut fra trevegg også. Endret 5. mars 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
MrVESA Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hej Skrujernet, Har du fundet et nyt beslag?? Eller er jeg for sent ude? Der er mange muligheder hvis du kender VESA standarden. Denne standard angiver hvilke TV der passer til hvilke beslag. LG 42LE5300 er det der hedder VESA200x200 - det betyder at der er 200 mm x 200 mm mellem hullerne, der er placeret i et kvadrat på bagsiden af dit TV. Du kan finde disse VESA beslag i mange butikker overalt. Hvis du har brug for lidt inspiration til hvilke beslag der passer til dit TV kan finde det her: LG 42LE5300 VESA veggfeste Hvis du har spørgsmål til konkrete beslag er du velkommen til at spørge MrVESA Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Takk for utfyllende svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå