VortexSurfer69 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Heisann folkens, har satt sammen ny maskin så nå føler jeg at grafikkortet HD4870 X2 er The weakest link i oppsettet mitt... Trenger derfor anbefalinger på nytt skjermkort max pris 3000,- Oppsettet mitt ser slik ut per i dag: AMD Phenom II X6 1090T Black Edition, Asus M4A89GTO Pro, 8Gb Patriot Viper II Sector 5 1600mhz, Corsair HX1000w , Cooler Master V8, og OCZ Vertex 2 90Gb som systemdisk, Samsung Syncmaster 305T,...... Tips mottas med takk Lenke til kommentar
gargoyle Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har også et Radeon HD 4870X2 og har sett litt på å bytte dette til et litt skarpere kort. Uten å være noen eksert på feltet virker GeForce GTX 570 kortene å gi mye ytelse for pengene. Lenke til kommentar
VortexSurfer69 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har også et Radeon HD 4870X2 og har sett litt på å bytte dette til et litt skarpere kort. Uten å være noen eksert på feltet virker GeForce GTX 570 kortene å gi mye ytelse for pengene. Takk for svar, er sikkert ett topp kort det der.... men lurte egentlig på om en amd-gpu var å foretrekke pga setupen min? Takk for svar Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Spiller ingen rolle om du ikke skal ha 2 kort, du kan bruke NV og ATi som du selv vil. ATi Phenomen din vil funke like greit (Ja, AMD blir kallt ATi her i gården med FULLT overlegg.) Men ATi er fremdeles overlegen om du skal ha flere skjermer og spesielt om du vil bytte litt mellom de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå