SaucerMan Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Som sagt det i topic. Jeg er server'n og har 2 nettverkskort i pc'n. Det ene til adsl og andre kortet til bærbaren. Har brokoblet disse 2 og delt inetten med Sygate Home Network. Har sett i sygate etter løsning på dette men nei, ingenting. Når skrur av bærbaren eller tar ut tp'n blir jeg frakoblet, ganske irriterende. Noen som har en løsning eller tips til andre prog? Er kansje brokoblinga som gjør jeg blir frakobla? Isåfall, hvordan fikse det? får ikke delt inett uten brokoblinga for Sygate finner da ikke noen inett. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Bruk ICS, det er mykje tøffere. Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jaok, få litt mer info om det? Bruker forresten WinXP. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Microsoft sin innebygde inet deler. Høgreklikk på Lan (ADSL) lan tilkoblinga, velg sharing kryss av for Enable internet connection sharing for this connection. Men avinstaller 3parts programvare som sygate... jalla prog Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Hehehehe morroklumpen.., det var det første jeg gjor.. Er noe kluss med den, for bærbare finner ikke noen inett deling med bare den. Må ha noe 3parts programvare ja. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jamen skriv det da. Det er ikkje noke kluss med den nei. Den virker jo fint... maskina får jo ip fra din server... Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Skaff deg en Gateway med brannmur i stedet. Da kan du plugge inn og ut akkurat slik som det passer deg. Har ISP hos deg PPOE så kan oftest passord og brukennavn legges inn i gatewayen slik at oppkobling skjer automatisk. Jeg har denne løsningen med en Zywall hjemme og det fungerer kjempe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå