The_Mask Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg har et Asus A7N8X Deluxe hovedkort som har integret lan kontrollere. problemet er et at jeg ikke kan spille i nettverk med andre, kan spille i nettverk i de spillene som har manuel ip oppsett, med der et ikke er noe instillinger som f.ex War Craft III finner jeg ikke de jeg spiller mot og omvendt. I Windows fungerer alt som det skal, finner andre i nettverket og kan hente ting & tang. Kjører windowsXP pro på pcen min. Noen som har vært bortig det samme problemet eller har noen forslag til hva jeg kan gjøre med det? Har prøvd å sette inn et annet nett. kort med det var fortsatt samme feilen... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hadde et lignende problem en gang. Var På Lan og skulle spill cs(Driiit kjedelig spill forresten). Det hjalp og starte cs hed og gå inn i min datamaskin ogstarete det derfra Lenke til kommentar
The_Mask Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 CS fungere helt fint. Det er bare noen få spill som fungere i nett. :-? Spill som bruker ipx protokoll på nettet fungere, men ingen som har tcp/ip(utenom de med manuel ip setting da) Hva kan gjøres!! er ikke helt inne på nett instillinger. (tror jeg kan en del da ) kan det være noen instillinger som jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Litt dumt spørsmål men, Har du installert driverne for hk'et? Lenke til kommentar
The_Mask Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Seff. har jeg instalert drivere til hk. eller ville jo ikke så veldig mye har fungert.. har lakt inn de nyeste drivere til nett. kortene. samme feil... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Da er dette problemet utenfor mine evner å fixe :x Lenke til kommentar
The_Mask Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Ingen som vet hva som kan gjøres????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå