Gå til innhold

Problemer med webkamera

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Acer aspire 5920G, med crystal eye webkamera. Pc'en funker veldig bra, men er litt problemer med webkameraet. Ikke at det er noe særlig vikig, men litt kjekt når alt funker og er som det skal. I begynnelsen lå programmet under "Alle programmer" på maskinen, men hver gang jeg trykte på det kom det frem "Camera not found!". Etter at jeg tok en recovery av dataen grunnet virus, forsvant programmet, men jeg ser at det ligger på c-disken. Noen som har noe forslag eller vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Har noe tilsvarende på min Acer 5610. Hva jeg forstår så er det maskinvarefeil.Har prøvd flere ganger med sletting av maskinvare, slette/reinstall av driver/programvare men ender opp med at programmet starter og så kommer tilsvarende feilmelding opp. Fikk også opp en melding om å oppdatere via web-side til Logitech???

Min er så avdanket nå at jeg lar det være. Men om noen har en enkel forklaring så er det jo håp.

Lenke til kommentar

Hei. Har noe tilsvarende på min Acer 5610. Hva jeg forstår så er det maskinvarefeil.Har prøvd flere ganger med sletting av maskinvare, slette/reinstall av driver/programvare men ender opp med at programmet starter og så kommer tilsvarende feilmelding opp. Fikk også opp en melding om å oppdatere via web-side til Logitech???

Min er så avdanket nå at jeg lar det være. Men om noen har en enkel forklaring så er det jo håp.

Jeg har ikke fått opp noe melding om logitech. Vet virkelig ikke hva som kan være problemet. Når jeg tenker etter så er jeg sikker på at det har funka tidligere, men plutselig kom den meldingen opp.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...