Flakkmeister Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hej hej, bare lurte på om "SPDIF digitalutgang via hodetelefonstasjon" betyr noe så enkelt at de analoge hodetelefonutgangene også er digitale, på min HP HDX 18-1390? Takker for svar! Hadde vært konge om det stemte Har ikke kabel å teste med for øyeblikket Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Det betyr stort sett at det sitter en lysdiode inni hodetelefonutgangen, og en optisk kabel med 3.5mm kontakt i ene enden vil kunne overføre digital lyd til en s/pdif mottaker. 1 Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Det betyr stort sett at det sitter en lysdiode inni hodetelefonutgangen, og en optisk kabel med 3.5mm kontakt i ene enden vil kunne overføre digital lyd til en s/pdif mottaker. Nice... har savna digitallyd etter at jeg gikk over til laptop nemlig Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Den kan vi være koaksial. Da trenger du en 3.5mm jack til RCA mono. Eksempel Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Den kan vi være koaksial. Da trenger du en 3.5mm jack til RCA mono. Eksempel Hørtes litt mer logisk ut at den var coax igrunn ja Er det vanlig at det er sånne "hybrid"utganger på laptops? Har to like lydutganger, men på den ene har "ringen" som holder kontakta inne løsna og forsvinni, noen som har noe idé om hvor man får tak i sånne? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg har bare sett et par creative lydkort som har coax i minijacken, det er nesten alltid optisk på laptoper. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Min Multicom M860 har SPDIF som er coax, men det er en egen utgang kun for digital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå