Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden så dere må flytte og gjøre hva dere vil med den visst dere har et bedre forslag til hovr denne kan plasseres...

Har iallefall problema med lyden på noen divx filmer... Ikke alle men none begynner lissom å skurre når det blir mye bråk på filmen (jubel slossing osv.), har akkurat formatert maskina så det e sikkert en eller annan kodek jeg ikke har innstalert.. hvem hvilken? har lagt inn nimo codec pack og xvid codeken pluss nyeste divx kodeken...

mangeler jeg noe eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden så dere må flytte og gjøre hva dere vil med den visst dere har et bedre forslag til hovr denne kan plasseres...

Har iallefall problema med lyden på noen divx filmer... Ikke alle men none begynner lissom å skurre når det blir mye bråk på filmen (jubel slossing osv.), har akkurat formatert maskina så det e sikkert en eller annan kodek jeg ikke har innstalert.. hvem hvilken? har lagt inn nimo codec pack og xvid codeken pluss nyeste divx kodeken...

mangeler jeg noe eller?

Du er sikker på at filmene ikke er slik, har de vært bra før liksom?

Kan jo være filene som rett og slett har dårlig lydkvalitet.

Lenke til kommentar
Eh... Hva skulle jeg med ffdshow uansett? e jo ikke bildet det e noe problem med, og dt jeg vet så er ffdshow noe ala nemo (bare uten en del lydkodeker)....

ffdshow er et codec. nimo er en samle pakke for en haug med codec, som skaper mye problemer for diverse folk.

du er bedre tjent med å installere ffdshow, xvid, divx, ac3audio på egenhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...