enva Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, Er det noen som vet hvor på nettet (ev. i Trondheim) man kan få trykket opp id kort/plastikk kort? Har prøvd å finne sider hvor man kan designe selv, men det er som regel møkka-sider fra amerika som føcker til bildene man laster opp osv. Noe ala spreadshirt??? Lenke til kommentar
signii Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har du sjekket plastkort.no? Lenke til kommentar
enva Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jada, har vært i kontakt med de før. Stive priser! Hei Takker for forespørsel! Sender deg som ønsket et tilbud på ID-kort. ID-kort (personalisert med passfoto og tekst): kr 55,- per kort. Oppstart kommer i tillegg på kr 800,- Ved etterbestilling er prisen på oppstart kr 200,- kort prisen er den samme. Designfiler leveres i eps eller pdf.(logo) Passfoto i jpg. Personalisering i Excel. (Navn og annen tekst info + bildenavn i siste kolonne; for eksempel 65477.jpg) Leveringstiden er på 2-3 dager etter godkjent korrektur. Alle priser er eks mva og frakt. Håper det er av interesse! Ta kontakt hvis du har spørsmål eller trenger mer informasjon. Endret 16. mars 2011 av enva Lenke til kommentar
signii Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ja, det kan jeg si meg enig i. Finnes det ikke et trykkeri i nærheten av deg? Ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
avo Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Hadde samme problem - dyrt og dårlig, så jeg kjøpe inn en Evolis Totto2. Skal ikke så mange kort til før det lønner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå