Gå til innhold

Bra spill for en pc med dårlig grafikk.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en venn som har en egentlig ganske dårlig pc.

Den ble helt svart og ville ikke starte for ikke lenge siden, men nå har han fått Win 7 innpå den så den starter , men er fortsatt IKKE en gaming pc :p

Han lurer ofte på hva han kan gjøre for pc-en, og lastet ned før den "kollapset" en haug me randomme dritt spill :p

Men til poenget. Noen som vet om noen bra spill som ikke krever så mye.

Snakker da om et gratis spill. Tror rollespill, fps osv går greit. Men veldig avansert strategi spill tror jeg ikke han liker.

Takke for alle forslag!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det spørs hvor bra PC-en han er da.

Her er en liten oppsummering av spill som kommer på hjernen. Meste multiplayer.

Et spil som kan anbefales og passer til hvilken som helst PC i verden, monsterPC eller ikke, er Minecraft. Man må betale for å få den ordentlige og gode versjonen, men det er bare rundt 120 kroner eller noe og er absolutt verdt det. Man kan spille online og singleplayer og hvis man er kreativ er dette et helt fantastisk spill!

Man har da altids Cs 1.6 og Half-life deathmatch ( den originale) som man kan enten kjøpe eller laste ned og kjøre på no-steam servere.

Er PCen hans god nok til å runne Counter-strike: source er det også mulig. Ufattelig mange mods ol. på disse spillene så har man bare litt kreativitet og lyst til å utforske nye ting med åpent sinn kan man finne mye man liker å holde på med. Samme gjelder 1.6 og hldm. Liker ikke å anbefale no-steam servere, spesielt siden source er så billig, så kjøp det hvis man kan!

Andre spill kan være half life 2: deathmatch.

Battlefield 2 kan være et veldig bra alternativ. Men her må man kjøpe hvis man vil ha utbytte av multiplayer. Dette spille er en legende og er veldig sterk på multiplayer.

- Evt. nå kommer Battlefield play4free som er et nytt battlefield spil som vil ha banene fra Bf2 og utifra det jeg ser, litt samme utseendet. Det vil bli gratis å spille og vil kanskje ha grei nok grafikk til at de uten high-end Pc-er vil klare å runne det fint.

Og til slutt, Team - Fortress 2. Veldig kjekt multiplayer spill, men krever nok litt sitt av PCen.

Har selv spilt og spiller mesterparten av disse spillene.

Håper dere finne noe å spille på :)

Lenke til kommentar

Age of Empires 2

Red Aleart 2

Starcraft

Warcraft III

Worms 2: Armageddon

Mafia

Final Fantasy 7

The Sims

Max Payne 1 & 2

Medal of Honor: Allied Assault

Call of Duty

Unreal Tournament

Gta 2 Er gratis og kan lastest ned her: http://www.rockstargames.com/classics/

Doom 3

Kommer ikke på flere, ikke noe gode spill jeg vet om som er gratis. Men de fleste jeg nevnte er eldre spill som stort sett koster 99kr i butikken om du finner dem, eller billige på steam.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...