Vielard Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Heisann..! Jeg har i det siste formatert en del PC'er for venner og bekjente. Både stasjonære og bærbare. Jeg har funnet ut at det som tar desidert lengst tid, er å finne riktige drivere, som installeres problemfritt. Det kan være at jeg er noe klønete ved installering av drivere, det skal jeg ikke si noe på. Det kan godt være jeg som gjør hele prosessen, men jeg ønsker nå å kunne gjøre det lettere for meg selv. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om en Driver Scanner, som leter etter uinstallert hardware, samt utdaterte drivere, og installerer riktige/oppdaterte drivere for meg. Jeg vet at det finnes mange på nettet, som er lette å finne via google, men jeg vet også at mange av disse lar det koste utrolig mye, og det er relativt lite info å finne om programmene. For mye å lese? Les dette: Er det noen som har vært borti noen Driver Scannere? Noen som ikke koster all verden, evt. gratis, og som gjør jobben de skal? - Håper på noen gode anbefalinger MVH Vielard Venets Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 http://driverpacks.net Lenke til kommentar
Vielard Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Tusen takk ... Jeg sjekker det ut Lenke til kommentar
Vielard Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Haapet paa noe som kunne laste ned og installere drivere for meg ... Det ovennevnte ble noe innviklet for meg... Noen andre som har noe aa anbefale? Lenke til kommentar
Vielard Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg tenkte jeg skulle avslutte threaden med aa si at jeg proevde DriverScanner, og det virket NESTEN som en droem ... Naa mangler jeg bare RTL8187b_Wireless_Adapter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå