GamerX Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei, bestilte nye deler, fikk dem i dag. Sitter å hiver det ihop nå, men med CPU'en(phenom II x4 3,5Ghz) er det ikke med termisk pasta =/ Er det mulig å sette sammen hele greia å kjøre uten termisk pasta i et par dager? Om det er mulig bør jeg ha på CPU vifta? (standar vifte som følger med) Trenger rask hjelp!! Takk Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er mildt sagt ikke anbefalt, du kan ødelegge både cpu og hovedkort. Sist jeg prøvde i vitenskapens navn gikk maskinen i nesten 10min før den kubbet, og da var cpun sånn 2grader fra maks den tålte. er mulig bruke tannkrem i nøden men ikke mer enn en dag eller 2. Endret 26. februar 2011 av cruzader Lenke til kommentar
grOnN* Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 det er vel pasta på stock vifta som følger med ? ikke en veldig god ide uten det nei Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Nja.. Om du mangler deler til viften din ville jeg nok ikke laget pasta, det blir fryktelig mye damp. Du klarer deg nok bedre uten pasta. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) på kjøleblokkene som følger med prosessorene så er det et lag med kjølepasta (grå firkant, men husk og ta av plastfliken) og der trenger man ikke å legge ekstra. men kjøper man en kjølrer utenom så har jeg måtte hatt kjølepasta i mellom. Er ikke anbefalt og legge på kjøler uten å ha kjølepasta på. kjøre uten vifte? vil det si at du ikke hadde tenkt å bruke det? Tror du kommer til å slite med temperaturen om du ikke bruker vifte. Endret 26. februar 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
GamerX Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 på kjøleblokkene som følger med prosessorene så er det et lag med kjølepasta (grå firkant, men husk og ta av plastfliken) og der trenger man ikke å legge ekstra. men kjøper man en kjølrer utenom så har jeg måtte hatt kjølepasta i mellom. Er ikke anbefalt og legge på kjøler uten å ha kjølepasta på. kjøre uten vifte? vil det si at du ikke hadde tenkt å bruke det? Tror du kommer til å slite med temperaturen om du ikke bruker vifte. Haha Førstegangsbygger Men ja, takk det var kjølepasta på fra før ^^ Takk for alle svar ! : )) Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alle har startet en plass, husket første gangen jeg skulle bygge ny pc, var i 1996 og var ikke så mange guider og forum til hjelp så var lite høy i hatten :-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå