fUsiOn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bryr meg ikke så mye om hva andre syns jeg.. Selv kjøper jeg kort som appelerer til meg med hensyn til pris/ytelse, alle beskyldninger og fakta om cheats får meg ikke til å tenke engang... Jeg kjøper det jeg føler er best og hva som gir mest for pengene. Nvidia for ever, og kanskje ATI som neste grafikkort.. Nei, seriøst.. Skulle gjerne hatt et 9800Pro.. hadde ikke sagt nei til det, men har desverre for øyeblikket bare råd til billige demokort på komplett. Jeg har gitt 3400kr for et grafikkort engang, det gjør jeg aldri igjen, alt over 2000kr for et grafikkort er ikke verdt det. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Bryr meg ikke så mye om hva andre syns jeg.. Selv kjøper jeg kort som appelerer til meg med hensyn til pris/ytelse, alle beskyldninger og fakta om cheats får meg ikke til å tenke engang... Jeg kjøper det jeg føler er best og hva som gir mest for pengene. Nvidia for ever, og kanskje ATI som neste grafikkort.. Nei, seriøst.. Skulle gjerne hatt et 9800Pro.. hadde ikke sagt nei til det, men har desverre for øyeblikket bare råd til billige demokort på komplett. Jeg har gitt 3400kr for et grafikkort engang, det gjør jeg aldri igjen, alt over 2000kr for et grafikkort er ikke verdt det. Som om jeg skulle skrevet det selv. btw, jeg gav 4200,- for et GeForce2 pro for noen år siden... Jeg gjør det ikke igjen! Jeg tillater meg å utheve det jeg er mest enig i i posten din! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg for min del er kjempefornøyd med nVIDA kortet mitt, ett GF4 Ti4600, går som ei klokke. Hadde Et Geforce Ultra før det, har aldri krasjet tross hard overklokking......Dette med fri programmering av drivere kan tilsynelatende være uskyldig. Kan noen komme opp med en ide om hvorfor nVIDIA ikke ville ha folk som tukler med driverene.... Joda, når noe går galt går folk til kilden... Dessuten er dette ett kjent amerikansk syndrom....dette er ingenting imot dette www.againsttcpa.com Hva skjer med verden? Dette er bare ett skritt i riktig retning for at vi ikke skal trenge TCPA, men kan ordne opp i rotet selv! Hadde et ati kort engang, dårlig kvalitet på selve hardware og drivere, KLIKKER på ati, nVIDIA RULE THE WORLD! Og hvem er det som eier performance tronen nok engang? ati eier performance tronen, ati kortene har en høyere kvalitet enn nvidia sine bare for å si det, sant nok at ati kort (og drivere) ikke var mye å skryte av for 5år siden, men nå er saken en helt annen, ati har også langt bedre support enn nvidia, de hører vertfall på kundene og retter seg etter dem, de er aktive på forum rundt om kring og legger ut poster hvor man kan poste sine bugs som de undersøker og retter opp i neste driver-release Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg syns nvidia gjorde det bra med GF4 ti serien sin.. Resten skal vi vel ikke snakke så mye om.... Lenke til kommentar
aDamas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Det var nå engang sånn at jeg har vært så fornøyd med nVIDIA kortene mine så jeg ikke har trengt å kontakte dem! Ati sucks, HOT shhhhhhhhhhhhit! Lenke til kommentar
aDamas Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ati eier performance tronen, ati kortene har en høyere kvalitet enn nvidia sine bare for å si det, sant nok at ati kort (og drivere) ikke var mye å skryte av for 5år siden, men nå er saken en helt annen, ati har også langt bedre support enn nvidia, de hører vertfall på kundene og retter seg etter dem, de er aktive på forum rundt om kring og legger ut poster hvor man kan poste sine bugs som de undersøker og retter opp i neste driver-release Må bare si noe til det Les dette først! http://www.tomshardware.com/graphic/200305...0512/index.html Det var nå engang sånn at ati er øverst på performance tester, men i realtime spill er en annen sak......sier det bare jeg, de små futuremarksa er visst mer viktig enn realtime performance for Ati! Noe som egentlig er lite lurt......med tanke på hva grafikkort BLIR brukt til! Joda, jeg flasher benchmarks points og tror at kortet mitt er kjempe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå