Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN vil ikke logge på

Anbefalte innlegg

Sitter her å sliter med msn. Kom hjem fra ferie i går, og fant til stor forergrelse ut at msn var klikk. Jeg får feilmld "signing it to .NET Messenger Service failed because the service is temporarely unavileable"

Ser på MS sine sider: http://messenger.msn.com/support/status.asp at alle serverene dems skal være oppegående, og lurer på hva som kan være feilen. Jeg har fått logget meg på en gang i går kveld, men har ikke fått logget meg på i hele dag.

Installerte router i går, men mener å huske at feilmld kom før installasjon også. Dessuten får bruttern logga seg på uten prob, så det burde ikke være problemet.

Kjører Win XP og bruker MSN 6.0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en restart pleier å fikse det problemet der...funker når jeg har trøbbel med msn messenger ihvertfall ;)

Nope.. Det funka ikke.

Skal prøve igjen i morgen, men er det noen som har noen forslag til en løsning, hatt det samme problemet.

MS sier jo at alle serverne er oppe, men det er jo ikke 100% sikker info da...

Lenke til kommentar
en restart pleier å fikse det problemet der...funker når jeg har trøbbel med msn messenger ihvertfall ;)

Nope.. Det funka ikke.

Skal prøve igjen i morgen, men er det noen som har noen forslag til en løsning, hatt det samme problemet.

MS sier jo at alle serverne er oppe, men det er jo ikke 100% sikker info da...

Har hatt det problemet med msn mange ganger.av og til er det klin umulig og logge seg på.dagen etter funker det helt fint av en merkelig grunn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...