OgnOmm Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Sitter her å sliter med msn. Kom hjem fra ferie i går, og fant til stor forergrelse ut at msn var klikk. Jeg får feilmld "signing it to .NET Messenger Service failed because the service is temporarely unavileable" Ser på MS sine sider: http://messenger.msn.com/support/status.asp at alle serverene dems skal være oppegående, og lurer på hva som kan være feilen. Jeg har fått logget meg på en gang i går kveld, men har ikke fått logget meg på i hele dag. Installerte router i går, men mener å huske at feilmld kom før installasjon også. Dessuten får bruttern logga seg på uten prob, så det burde ikke være problemet. Kjører Win XP og bruker MSN 6.0 Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 10 kr på at det ordner seg om når du logger på i morgen! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 msn funker når den selv vil har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 en restart pleier å fikse det problemet der...funker når jeg har trøbbel med msn messenger ihvertfall Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 en restart pleier å fikse det problemet der...funker når jeg har trøbbel med msn messenger ihvertfall Nope.. Det funka ikke. Skal prøve igjen i morgen, men er det noen som har noen forslag til en løsning, hatt det samme problemet. MS sier jo at alle serverne er oppe, men det er jo ikke 100% sikker info da... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 en restart pleier å fikse det problemet der...funker når jeg har trøbbel med msn messenger ihvertfall Nope.. Det funka ikke. Skal prøve igjen i morgen, men er det noen som har noen forslag til en løsning, hatt det samme problemet. MS sier jo at alle serverne er oppe, men det er jo ikke 100% sikker info da... Har hatt det problemet med msn mange ganger.av og til er det klin umulig og logge seg på.dagen etter funker det helt fint av en merkelig grunn.. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ta å avinstaler hele msn og legg den inn på ny. Bruk siste versjon fra Bill. Har hatt samme problemene selv. Hos meg virka dette i hvertfal. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 De fleste tipsene om å reinstallere MSN, reinstallere Windows eller kjøpe ny pc vil nok sannsynligvis virke - i hvert fall når årsaken bare er at serveren du prøver å koble til for øyeblikket er nede. Bytt server, evt bytt IM-klient. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Jøsses.. det funka når jeg bytta til msn 5.0.. jess.. da kan jeg bruke msn plus også.. MYE bedre, digger komandoer. Blir mer likt mIRC, og det liker vi. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Driten virker ikke ennå.. Da sender vi en mail til msn.. 10'er på at jeg ikke får svar Lenke til kommentar
Stream Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 sist jeg ikke kom inn var det fordi hotmail'en min var overfylt av søppelpost....da jeg sletta all mailen kunne jeg logge inn på messenger... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Testa det nå... ryddet litt, og nå bruker jeg 9% av plassen.. motfor 60% som jeg vanligvis ligger på, men fortsatt går det like dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå