bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) hei jeg har en joystick til flight simulator men har lyst på en ny og litt mer moderne og lurer på hvilken jeg burde kjøpe. her er en link av den jeg har: http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=p:2483259 . . det som jeg vil at skal være litt anderledes er at det skal føles litt mer ekte. fks http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=p:1944907 men denne er kansje litt dyr. håper på svar Endret 26. februar 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 når jeg tenker meg om har jeg nok penger til den trenger bare å finne ut om den er verdt pengene. så hvis noen har noe informasjon om den er jeg veldig takknemlig Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 jeg håper virkelig på svar! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvis du først skal gå for en yoke bør du kjøpe pedaler også, og da blir det nesten dobbelt så dyrt. Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 ok, men jeg tror jeg går for kun yoke. er det noen som har informasjon om SAITEK Pro Flight Yoke System? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Jeg har det selv. Plastfølelsen er relativt høy, men skal du ha yoke uten plast må du mangedoble prisen, så det er forsåvidt greit. Det største problemet for meg er at utstyret tar såpass med plass at jeg ikke kan bruke PC-en på vanlig måte så lenge det er på plass. Montering tar også et minutt eller to. Jeg lover deg at du når du likevel sitter der med yoke vil føle at det blir litt for dumt å ikke ha pedaler. Har du råd er forsåvidt ikke det noe problem. En annen ting med pedaler er at stolen din bør stå ganske godt fast på underlaget. Jeg sitter med vanlig kontorstol på flisgulv, noe som gjør at jeg må montere bremseklosser under hjulene for ikke å sparke meg selv bort fra maskinen. Det blir litt mye styr for min del, og jeg bruker ikke utstyret så mye som jeg skulle ønske. Endret 26. februar 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 ok,takk for svar men da bør jeg nok ikke kjøpe noe av det pga jeg har ikke råd til begge deler.(med mindre jeg bruker alle sparepengene mine) Men igjen tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå