kkristin Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei! Har nå bestemt meg for å kjøpe litt ordentlige høyttalere som kan brukes for å få skikkelig lyd på fest. Dette er da et emne jeg virkelig ikke kan noenting om, så jeg trenger litt hjelp. Er sikkert veldig kresen når jeg sier at jeg vil ha de (hvis det er fler da) litt store, ikke for dyre (ikke mer enn 2000?), helst nye, men brukt funker fint. Så vil jeg at de skal kunne gi god lyd med bass. Storforlangen? Mulig, men derfor setter jeg pris på om noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har du en forsterker? Om nei så sliter du med å få festlyd for under 2000kr. Lenke til kommentar
kkristin Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 Har du en forsterker? Om nei så sliter du med å få festlyd for under 2000kr. Neij, jeg har ikke det. Hva koster dette? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jo større høytalere jo større forsterker, du må fort ut med 2k for å få en som kan brukes til noe som helst. Noe billigere om du sjekker brukt. F.eks noe slikt. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26788761 Av høytalere, vel, hvor stor fest snakker vi her egentlig? Lenke til kommentar
kkristin Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2011 hmm.. jeg har som sagt veldig lite peiling på hva jeg ser etter... men et eller annet som gir god lyd også i rom med litt størrelse på Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Må nesten ha et anslag for å kunne gi noen direkte anbefalinger, men fler mennesker og større rom trenger større høytalere. Til disse prisene så er det bare å grave rundt på finn, se etter noe med 12" basser og diskanthorn. Lenke til kommentar
kkristin Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Okai, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå