msmakeit Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei Jeg har en Drytek 2930 som jeg bruker som min ruter. Ett problem som jeg har kommet over er at den ikke tillater å ha flere enn 2 VPN klienter kjørendes om gangen. Er det noe jeg kan gjøre for å tillate flere enn 2 koblinger samtidig? Takker meget for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 kjøp en router som støtter flere vpn tilkoblinger... Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 kjøp en router som støtter flere vpn tilkoblinger... Svært hjelpsomt det der , men om du gjør hjemmeleksa di hadde du funnet ut at Draytek 2930 støtter opptil 50 VPN tilkoblinger samtidig.De har en supportside med manual for Routeren og det bør stå noe om hvordan man løser dette enkelt der:http://www.draytek.co.uk/support/downloads.htmlJeg antar at det er en setting der man gir en intern IP og det ikke er satt stor nok range. Enten det eller så er det en begrensning i brannmurfunksjonen i routeren som ikke tillater flere tilkoblinger. Det kan også være at du ikke har laget nok brukere, og du må en bruker per innlogging samtidig.Forsøk dette først og se hva du får ut av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vel trådstarter hevder at den bare tillater 2 tilkoblinger, noe som er helt vanlig om man ikke kjøper en som i utgangspunktet støtter flere. Men må jo bare berømme ditt svar....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå