DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hopprenner nærmer seg og da kommer selvfølgelig tåka! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 jeg synes det ser fårlig ut merd renn idag og. tåka lå tett fra Stenvolds posisjon akkurat Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Liker ikke helt det jeg ser, nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Skjønner ikke hva det er med tåka hver gang det skal hoppes. Er jo gode forhold hele tiden ellers. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 KOLLENTÅKA KOMMER SOM BESTILT. Den er like sikker som at Bredesen klager på juryen og Arne klager på dommeren som gir 17.5 til Jacobsen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Say what? "Det blir mer og mer vanlig med hjelmkamera, her ser vi XXXX med hjelmkamera". Det var da vitterlig ikke et hjelmkamera? Det hang jo på skien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Say what? "Det blir mer og mer vanlig med hjelmkamera, her ser vi XXXX med hjelmkamera". Det var da vitterlig ikke et hjelmkamera? Det hang jo på skien. Den henger på hjelmen, men signalene blir sendt fra skia. KME. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Say what? "Det blir mer og mer vanlig med hjelmkamera, her ser vi XXXX med hjelmkamera". Det var da vitterlig ikke et hjelmkamera? Det hang jo på skien. Den henger på hjelmen, men signalene blir sendt fra skia. KME. Dost. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Evensen hopper bra i kvalikken. Var nok rett å velge han over Romøren. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Slutta tidlig i dag og er hjemme. Rekker tilogmed og lage mat før rennet! (om det i det hele tatt blir noe av det...) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Tom Hilde"Starter å hoppe på ski som sjuåring" Hmmm. Mener da virkelig at han hadde startet allerede i 1. klasse. Husker i alle fall at han var i avisa en gang i løpet av 1. eller 2. klasse. Endret 3. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Tom Hilde er født i 87', så han startet nok skolen et år senere enn det som er normalt i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vet han er født i '87. Jeg gikk i klasse med han. Men jeg trodde han hadde startet allerede da vi startet på skolen. Nå starter vel ungene når de er 5-6 år, så det var 6-7 da vi startet på skole sammen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg er tidl. Askergutt selv og har hoppet i Asker skiklubb! whattup! Er nå Oslogutt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fra Asker? Det står nemlig Bærum på profilen din, noe som blir enda mer rart ettersom du sier du er Oslogutt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hoho, glemt å oppdatere profilen. Flyttet fra Asker -> Bærum -> Oslo. Lenger og lenger øst! Neste blir vel Jessheim (grøss og gru). Men dette er litt offtopic. Forøvrig bor jeg ca. 300m fra grensen Oslo/Bærum. Endret 3. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jada! 133,5 meter. Bra hopp, Bardal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå