Goodall Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Man kan vel si at vi får sølv i dag? Tyskland kan vel ikke ta oss nå, og vi kan vel ikke heller ta østerike Men SØLV er bra det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sølv er som forventet det. Kjempehopp av finnen! Liker også at de ikke går ned på farten, enda. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sølv i lagkonkurranse = 1.plass etter Østerrike! Og det syntes jeg vi skal være fornøyd med. Vi håper Tom klarer brasene i sistehoppet sitt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal det bli ny bakkerekord i siste omgang tro???? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Det var trist for Tyskland, men bra for oss Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hadde tatt den uansett.... JESS! Norge best i lagkonkurransen!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da ble det akkurat som den pallen jeg skrev i Pred.League. Er fornøyd med sølv jeg. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da har Østerrike like mange GULL som Norge i medaljekampen....jaggu bra var en Sølv å gå på da Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Og der var sølvet vårt!! Gratulerer til gutta med en vel gjennomført konkurranse... av alle 4! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Da ble det akkurat som den pallen jeg skrev i Pred.League. Herlig jinx Edit: Nei, beholdt Tyskland tredjeplassen? Endret 27. februar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jepp. Var derfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Sølv er kjempegreier, Austerrike er som vanleg suverene. No kan ein reflektere over korleis det føles for polakkene og svenskene når Marit vinn alt. Austerrike ligg rett bak oss på medaljestatistikken. Endret 27. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Østerrike kommer til å ta alle gull i hoppbakkene, for både kvinner og menn. Kvinnene har vel ikke lagkonk, i og med at det ikke er særlig mange med? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Østerrike kommer til å ta alle gull i hoppbakkene, for både kvinner og menn. Kvinnene har vel ikke lagkonk, i og med at det ikke er særlig mange med? kvinnene har kun den ene konurransen, men i framtiden vil det nok bli flere konkurranser for de og, noe som vil føre til dominanse av østerrikere på kvinnesiden og :!: Endret 27. februar 2011 av slipten Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Romøren vraket igjen Ikke noe storbakkehopping på han gitt. Nå er normalt Remen Evensen bedre i dem større bakkene, men Romøren virka jo som han fikk både motivasjon og ikke minst inspirasjon etter søndagens laghopping. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Motivasjon og inspirasjon er neppe godt nok med tanke på formen hans den siste tida. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nei for all del; Jeg er hverken skuffa, sjokkert eller overraska. Trodde kanskje bare han hadde tatt seg sammen litt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sutring og klaging av Romøren, ta det som ein mann og hopp betre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nydelig at Romøren ikke ble tatt ut. Mannen er for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå