Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Og der forsvant Østerrike. Eller ikke? De ligger jo bak Germany Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Joda, men de forsvant fra oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Håhå! Kjempehopp av tyskeren. ' EDIT: DER forsvant Østerrike. Endret 5. mars 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Østerrike er så overlegen at det er ikke vits i å ha lagkonk... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Er bare å gi Østerrike gullet, droppe dem fra lagkonken og kjempe om sølvet og nedover. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Juryen dropper vel 2. omgang? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 lol, drikker Østerrikerene helium eller noe sånt. Kofler: 141m Morgenstern: 140,5. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Sølv jo , ikke dårlig etter den starten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Haha. Fantastisk at vi greier sølvet etter dette! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Herregud jeg dør, for et drama. De sier idrett er godt for deg, men etter dette er jeg litt usikker. Tom reddet dagen! Yes! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Haha, nå vet jeg i hvert fall hvordan utlendingene har det når Bjørgen/Northug vinner alt... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Så bra. Tom hoppa oss opp til andreplass gitt. Men syntes det hele blei litt anti-klimatisk da dem brått valgte å avslutte etter en omgang. Endret 5. mars 2011 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Fy fehn så elendig KME er i engelsk. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dette var kjedelig. Kansellerer andre omgang.. Det gikk jo fint på slutten av første omgang. Og jeg som hadde gledet meg til dette, så ender det i skuffelse. Må være veldig kjedelig for folkene som har ventet og betalte mye for å se på hoppet. også ender det opp med at annen omgang blir kansellert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Men artig med Slovenia på bronseplass da! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tydeligvis at Jacobsen er glad. Stod med tårer i øynene ved Koionkoski (stavelse) som trøstet han. Var nok redd for at han hadde ødelagt det for Norge. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dette var fortjent av Østerike Men Norge gjorde en bra innsats de å Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Trist å tenke på at dette var Malycz' siste hopp i Norge. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Trist å tenke på at dette var Malycz' siste hopp i Norge. Satt akkurat og tenkte det samme. (Kan kanskje ha noe med reportasjen som går nå ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Den reportajsen ble vist for noen dager siden og, uten at det har så alt for mye med saken å gjøre. Likevel er det trist. Fyren er jo en ledende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå