Fragletrollet Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 hei når jeg går inn i kontrollpanelet i windows så står det at jeg bare har 1.8 ghz til rådighet, men jeg har jo amd athlon 2600+, er ikke den på nermere 2,1 ghz? kjører i 166 mhz fart. og mange ganger i løpet av en dag kommer bluescreen opp og anbefaler at jeg laster ned nye oppdateringer og kanskje oppdaterer bios i hk. har lasta ned alle til win, men har ikke til hket. er dette problemet? etter et par sekunder så reebooter maskina etter bluescreen. hva skal jeg gjøre? er d windows det er noe geerent m? har prøvet å installere win på nytt(win xp pro) hjelp meg pelis? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei. Du har vel installert drivere til hovedkortet ditt? Er CPU satt opp riktig i BIOS? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 tror ikke det er noe win-feil.. sikkert noe innstilling i bios som ikke er rett. det fins jo flere typer xp 2600,men renger med at 166 på fsb er rett. AMD Athlon XP2600+ 2.083 GHz 333 MHz bus - Socket A (Thoroughbred) prosessor er det denne du har..? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 tror da d vet ikke ikkert noen måte å kjenne den igjen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå