SunnyBoy Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Fikk meg adsl fra telenor (vet alt om di ja. men har ikke behovet for noe bedre) Men problemet er at jeg ikke får logga meg på når jeg har routeren i melleom (D-link DI614+) Kan noen hjelpe meg med innstillingene.... Har kjørt Wizzard flere ganger men det hjelper ikke noen ting... Adsl oppkoblingen funker uten routeren. Adsl er forresten bestilt hos ITbutikken. det var en slik pakke med router.... Telenor har ikke support på nettverk og kunne ikke hjelpe meg,så nå håper jeg noen der ute kan dette !!!!! takker for alle forslag...... Men enda bedre hvis noen der ute hadde det samme.... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Humm.. Kjøpte nettop en D-Link 604 til deling av telenor ADSL. Sletta alle tilkoblingene mine, og kjørte wizzen. Rett inn, trodde ikke det kunne være så lett. Bare huske på å huke av på PPPoE, er vel bare der det er mulig å ta feil. Eneste problemet er at msn klikker, men dette tror jeg ikke skyldes routeren da bruttern sin msn funker fett. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Fikk meg adsl fra telenor (vet alt om di ja) alt funker helt fint med telenor hos meg. Det alle andre sier synes jeg bare er tull!! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har samme ruteren, men jeg bruker ikke telenor. Jeg har derimot hørt at noe firmware ikke er helt telenorvennlig. Nå vet jeg ikke om den nyeste funker med telenor, men du kan jo prøve å laste ned 2.18 og prøve den, hvis du ikke allerede har den... Det gjør du i instillingene i ruteren. Tools -- Firmware Men siden internetten ikke funker må du lagre linken som står der og laste den ned manuelt uten ruteren. Hvis ikke det hjelper tror jeg noen sa for en stund siden at den mest telenor vennlige firmwaren er 2.0g eller no sånt. Men, jeg synes iallefall at du skal prøve 2.18, for min var helt ubrukelig med eldere versoner av firmwaren. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Har 804 (en eldre modell), den funket heller ikke med en gang. Måtte finne en eldre versjon av firmware. Årsaken er visstnok at Telenor bruker en spesiell versjon av PPPoE. Lenke til kommentar
SunnyBoy Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 nå virker det .... der det står bruker navn skal det stå hele e-mail adressa di... ikke bare brukernavnet som står i telenor brevet.... Så nå funker alt meget bra... Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå